Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокоф’єва, Л.О.-
dc.contributor.authorProkofieva, L.A.-
dc.contributor.authorПрокофьева, Л.-
dc.date.accessioned2018-04-23T10:18:04Z-
dc.date.available2018-04-23T10:18:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПрокоф’єва Л.О. Вияви агресивної поведінки особистості залежно від типу виховання / Л.О. Прокоф’єва // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Серія «Педагогічні науки» : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – Вип. 36. – С. 200-205.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/265-
dc.descriptionThe article is devoted to the study of the psychological characteristics of aggressiveness in adolescence, depending on the type of education, and the place of residence. The definition of aggression and aggressiveness have been analyzed and classified. Various manifestations of aggressive behavior have been described. It was found that the aggressiveness is associated with such personality traits as anxiety (personal and situational) and resistance. The results indicate that aggression in adolescence depends on the influence of the microenvironment (rural or urban areas). It is proved that the children of the urban type of education, as opposed to rural children, are more aggressive, due to a high level of anxiety and low resistance to stress.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено вивченню психологічних особливостей агресивності у шкільному віці, зумовлених особливостями виховання в залежності від місця проживання. Проаналізовано й класифіковано визначення агресії й агресивності. Охарактеризовано різні прояви агресивної поведінки. Встановлено, що агресивність має зв’язки з такими властивостями особистості, як тривожність та стресостійскість. Отримані результати засвідчують, що прояви агресії у шкільному віці залежать від впливу мікросередовища (проживання у сільській або міській місцевостях). Доведено, що діти з урбаністичного середовища, на відміну від сільських, виявляють більш виразні прояви агресії, що зумовлено високими показниками в них тривожності та низьким ступенем захисту від стресу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;36-
dc.subjectагресіяuk_UA
dc.subjectагресивністьuk_UA
dc.subjectагресивна поведінкаuk_UA
dc.subjectбуллінгuk_UA
dc.subjectособистісна та ситуативна тривожністьuk_UA
dc.subjectстресостійкістьuk_UA
dc.subjectaggressionuk_UA
dc.subjectaggressiveuk_UA
dc.subjectaggressive behavioruk_UA
dc.subjectbullyinguk_UA
dc.subjectpersonal and situational anxietyuk_UA
dc.subjectresistanceuk_UA
dc.titleВияви агресивної поведінки особистості залежно від типу вихованняuk_UA
dc.title.alternativeAggressive Behaviour and its Manifestations depending on the Type of Educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40.pdf3.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.