Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/266
Назва: Характеристика лінгвокультурологічного поля в методиці навчання іноземної мови в середній школі
Інші назви: The Characteristic of Linguocultural Field in Methodics of Foreign Language Haching in Secondary School
Автори: Радкіна, В.Ф.
Radkina, V.F.
Ключові слова: лінгвокультурологічний підхід
лінгвокультурологічне поле
лінгвокультурема
лінгвокультурологічні знання
linguoculturological way
linguoculturological field
linguoculture
linguoculturological knowledge
Дата публікації: 2017
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Радкіна В.Ф. Характеристика лінгвокультурологічного поля в методиці навчання іноземної мови в середній школі // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Серія «Педагогічні науки» : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – Вип. 36. – С. 206-209.
Серія/номер: Педагогічні науки;36
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється зміст лінгвокультурологічного поля у контексті методики навчання іноземної мови в середній школі, аналізується його структура та надається характеристика кожному компоненту.
Опис: The article considers the сontent of linguoculturological field in the context of methodics of foreign language teaching in secondary school. Its structure is analysed and the characteristic of each component is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/266
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41.pdf3.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.