Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/267
Назва: Народна педагогіка населення Буджака як соціокультурне явище (за матеріалами графічних малюнків В. Афанасьєва)
Інші назви: Traditional Pedagogy of Budjak as a Social and Cultural Phenomenon (based on the graphic images V. Afanasyev)
Автори: Шевчук, Т.С.
Shevchuk, T.S.
Ключові слова: духовна культура
локальний соціум
мультикультуралізм
графіка
spiritual culture
local society
multiculturalism
graphics
Дата публікації: 2017
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Шевчук Т.С. Народна педагогіка населення Буджака як соціокультурне явище (за матеріалами графічних малюнків В. Афанасьєва) // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Серія «Педагогічні науки» : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – Вип. 36. – С. 256-262.
Серія/номер: Педагогічні науки;36
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню педагогічної культури локального соціуму Буджака – прикордонного регіону на півдні Одеської області, відмінними рисами якого є мультикультуралізм і національно-специфічні форми спілкування в умовах культурної інтерференції. Матеріалом дослідження послужив альбом «Світ графіки ...» (2001) бессарабського художника Володимира Афанасьєва, в якому зібрано 140 етнографічних замальовок з вербальним компонентом, що створювалися автором впродовж чверті століття. В основу дослідження покладено міждисциплінарний підхід, який розкривається на стику культурології, мистецтвознавства, філології, педагогіки.
Опис: The article deals with the pedagogical culture of the local society of Budjak, a border district in the south of Odessa region, whose distinctive features are mulculturalism and nationally specific forms of communication in the situation of dinamic cultural interference. The material of the study is the album «The World of Graphics ...» (2001) by the Bessarabian artist Vladimir Afanasyev, who collected 140 ethnographic sketches with a verbal component created by him over a quarter of a century. The research is based on an interdisciplinary principle, which is revealed at the intersection of cultural studies, art studies, philology, and pedagogy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/267
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
50.pdf3.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.