Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/284
Назва: Філософія освіти: від теорії до сучасної практики (історичний аспект)
Інші назви: Philosophy of Education: From Theory to Modern Practice (historical aspect)
Автори: Долголенко, І.
Dolholenko, I.
Ключові слова: філософія освіти
реформа
Придунайський край
децентралізація
philosophyofeducation
reform
the Danuberegion
decentralization
Дата публікації: 2017
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Долголенко І. Філософія освіти: від теорії до сучасної практики (історичний аспект) // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Серія «Історичні науки» : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – Вип. 37. – С. 276-280.
Серія/номер: Історичні науки;37
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто перспективи практичної реалізації теоретичних досягнень у галузі «філософії освіти». Показано, що на регіональному рівні модернізувати сучасну систему освіти доцільно шляхом реформування. Враховуючи європейський досвід, проведення реформи в освітній галузі має відбуватися шляхом децентралізації управління освітою.
Опис: The article considers the aspects of practical realization of theoretical achievements in the direction of the «philosophy of education». The author, at the regional level (the Danube Region of Ukraine), has proved that modernizing the education system is advisable by reforming. Considering the European experience, reform in the educational sector should take place through decentralization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/284
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40.pdf3.8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.