Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/29
Назва: Метафорические модели в англоязычном экономическом дискурсе
Metaphorical Models in English Economic Discourse
Метафоричні моделі в англомовному економічному дискурсі
Автори: Шиляева, Т.В.
Shilyaeva, T.V.
Ключові слова: метафора
метафорическая модель
молитва
фрейм
экономика
economy
metaphor
metaphorical model
frame
prayer
економіка
метафора
метафорична модель
молитва
фрейм
Шиляева Т.В. Метафорические модели в англоязычном экономическом дискурсе // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Філологічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2016. – Вип. 35. – С. 189-193.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Серія/номер: Філологічні науки;35
Короткий огляд (реферат): В статье ставится цель изучения метафорических моделей в экономическом дискурсе в рамках когнитивной лингвистики и описание их при помощи фреймов. Рассматриваются области источников метафоризации для экономических терминов и профессионализмов метафорического характера, описываются метафорические модели с разной развитостью фреймовой структуры и различной степенью продуктивности. Выделены следующие метафорические модели: антропоморфная, социальная, артефактная, литературно-мифологическая, цветовая, а также модель «Мир природы».
The aim of the article is to find the metaphorical models in the economic discourse in the course of cognitive linguistics by means of the sub-language of frames. The spheres of the sources of metaphorization of economic terms and professionalisms of metaphorical character are studied. Metaphorical models with different frame structures and level of productivity are described. The following metaphorical models were singled out: anthropomorphous, social, artifact, literary mythological, colour, as well as the model «World of Nature».
Метою статті є пошук метафоричних моделей в економічному дискурсі в рамках когнітивної лінгвістики та опис за допомогою фреймів. Розглядаються сфери джерел метафоризації для економічних термінів і професіоналізмів метафоричного характеру, описуються метафоричні моделі з різною розвиненістю фреймової структури і різним ступенем продуктивності. Виокремлені такі метафоричні моделі, як антропоморфна, соціальна, артефактна, літературно-міфологічна, кольорова, а також модель «Світ природи».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/29
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf509.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.