Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/31
Назва: Le discours sur le commerce dans la piece d’Arthur Adamov «Paolo- Paoli»
Анализ коммерческого дискурса в пьесе А.Адамова «Паоло-Паоли»
A Commercial Discourse Analysis in the Play «Paolo-Paoli» by A.Adamov
Автори: Шевчук,В.Д.
Шевчук, В.Д.
Shevchuk, V.D.
Ключові слова: дискурс
комерційна операція
субстанція
критерії частотності
дистрибутивний метод
дискурс
коммерческая операция
субстанция
критерии частотности
дистрибутивный метод
discourse
commercial transaction
ubstance
frequency criteria
distributional method
Дата публікації: 2016
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Шевчук В.Д. Le discours sur le commerce dans la piece d’Arthur Adamov «Paolo- Paoli» // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Філологічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2016. – Вип. 35. – С. 205-209.
Серія/номер: Філологічні науки;35
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується комерційний дискурс у п’єсі А.Адамова «Паоло-Паолі». Використовуються елементи дистрибутивного методу, методу опису мови, заснованого на аналізі лінгвістичних елементів усередині висловлювання. Наводиться словник комерційних термінів, який допомагає у вивченні лінгвістичних явищ і дозволяє визначити основні лексичні одиниці, навколо яких організовується дискурс.
В статье анализируется коммерческий дискурс в пьесе А.Адамова «Паоло-Паоли». Используются элементы дистрибутивного метода, метода описания языка, основанного на анализе лингвистических элементов внутри высказывания. Приводится словарь коммерческих терминов, который помогает в изучении лингвистических явлений и позволяет определить основные лексические единицы, вокруг которых организуется дискурс.
This article is about the discourse analysis about commerce in the play by A.Adamov «Paolo- Paoli». Elements of distributional method, discriptive method, based on the analysis of linguistic units in the utterance are used in it. Dictionary of commercial terms which helps to study linguistic phenomena and permits to define main lexical units, round which discourse is organized, is also used in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/31
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37 .pdf490.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.