Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/35
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Т.А.
dc.date.accessioned2018-04-06T10:01:49Z
dc.date.available2018-04-06T10:01:49Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationБорисова, Т.А. Историософский подход к изучению в школе поэмы Шота Руставели «Витязь в тигровой шкуре»… // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2009. – Вип. 26. – С. 30-33.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/35
dc.description.abstractУ статті пропонуються нові методичні ідеї, що базуються на історіософському підході до вивчення у 8-ому класі поеми Ш.Руставелі «Витязь у тигровій шкурі».uk_UA
dc.description.abstractThe article suggests new methodological ideas based on a historical and philosophical approach to teaching Sh.Rustaveli’s poem “Knight in a tiger hide” in an 8th form classroom
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІсторичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки;26
dc.titleИсториософский подход к изучению в школе поэмы Шота Руставели «Витязь в тигровой шкуре»…uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf273.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.