Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/360
Назва: Компетентнісний підхід у вищій школі   в Україні: розробка та впровадження  ідей при підготовці фахівців   соціономічної сфери
Інші назви: Competence aproach in higher school in Ukraine: development and implementation of ideas in the training of specialisns in the sphere of socionomics
Автори: Фурдуй, С.Б.
Furdui, S.B.
Ключові слова: освіта
компетентнісний підхід
компетентність
компетенція
ключові компетентності
базові компетентності
education
competence approach
competence
key competence
basic competence
образование
компетентностный подход
компетентность
компетенция
ключевые компетентности
базовые компетентности
Дата публікації: бер-2017
Видавництво: Херсон : Гельветика
Бібліографічний опис: Фурдуй С.Б. Компетентнісний підхід у вищій школі   в Україні: розробка та впровадження  ідей при підготовці фахівців   соціономічної сфери / С.Б.Фурдуй // Молодий вчений : наук. журн. – Херсон : Гельветика, 2017. - № 3 (30). – С. 485-489.
Серія/номер: ;3 (43)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті сутність, функції та особливості реалізації компентентнісного підходу, здійснено те- оретичний аналіз наукових джерел з презентую чого осмислення поняття «компетентнісний підхід», осо- бливостей реалізації цього підходу в практиці освіти. Проаналізована ідея контекстного навчання в освіт- ньому середовищі студентської молоді. Вчасне створення і використання інноваційних технологій дає визначену гарантію оптимізації, раціоналізації, передбачуваності і змодельованості процесу діяльності, що гарантує одержання заданих всесвітом властивостей та якостей, заради яких сама інноваційна тех- нологія в цьому випадку і застосовується. Так навчання фахівців соціономічної сфери має відбуватися на основі компетентнісного підходу в процесі їхньої первинної професіоналізації та з урахуванням інших науково-методологічних підходів, які лежать в основі педагогіки, психології, соціальної роботи та інших наук і доповнюють сутність педагогічних умов фахової підготовки студентів у вищій школі.
Опис: In the article the essence, functions and features of realization kompententnisnoho approach the theoretical analysis of scientific sources on which to present to understanding the concept of "competence approach", the characteristics of the implementation of this approach in the practice of education. Analyzed the idea of contextual learning in the educational environment of students. Timely creation and use of innovative technologies gives a certain guarantee optimization, rationalization and predictability of zmodelovanosti process that guarantees the receipt of a given universe properties and qualities for which the most innovative technology in this case and apply. So learning specialists sotsionomichnoyi areas should be based on competence approach in their primary professionalisation and taking into account other scientific and methodological approaches underlying pedagogy, psychology, social work and other sciences and complementary nature of the pedagogical conditions of professional training of students in high school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/360
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурдуй 2017 №3.pdf87.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.