Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/372
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурдуй, С.Б.-
dc.contributor.authorFurdui, S.B.-
dc.date.accessioned2018-12-28T08:15:17Z-
dc.date.available2018-12-28T08:15:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФурдуй С. Б. Ідеї соціально-педагогічних технологій проектування інноваційного навчального середовища у системі професійної підготовки фахівців соціальної сфери / С. Б. Фурдуй // Молодий вчений. - 2015. - №7. - С. 77-80.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/372-
dc.descriptionThe article reveals the idea of social and pedagogical technologies of designing innovation and educational environment in the system of professional training of social services specialists providing fundamental scientific, general cultural, vocational and practical training of the individual. It deals with aspects of educational, social and pedagogical techniques practiced in the national higher education. The paper provides analysis of the idea of innovative social and educational projective technologies in the educational environment of students. Timely creation and use of innovative technologies gives a certain guarantee for optimization, rationalization, predictability and modelling of activities, guarantees acquisition of properties and qualities specified by the universe, which are the most common reason of application of innovative technology.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкриваються ідеї соціально-педагогічних технологій проектування інноваційно-навчального середовища в системі професійної підготовки фахівців соціальної сфери, що забезпечують фундаментально наукову, загальнокультурну, професійно-практичну підготовку особистості. висвітлено аспекти педагогічних та соціально-педагогічних технологій що практикуються в національній вищій школі. Проаналізована ідея інноваційних соціально-педагогічних проективних технологій у освітньому середовищі студентської молоді. вчасне створення і використання інноваційних технологій дає визначену гарантію оптимізації, раціоналізації, передбачуваності і змодельованості процесу діяльності, що гарантує одержання заданих всесвітом властивостей та якостей, заради яких сама інноваційна технологія в цьому випадку і застосовується.uk_UA
dc.publisherХерсон : Гельветикаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;7 (22)-
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпедагогічна технологіяuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічна технологіяuk_UA
dc.subjectтехнологія проектування інноваційного навчанняuk_UA
dc.subjectінноваційне навчальне середовищеuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjecteducational technologyuk_UA
dc.subjectsocio-pedagogical technologyuk_UA
dc.subjecttechnology of designing innovative learninguk_UA
dc.subjectinnovative learning environmentuk_UA
dc.subjectобразованиеuk_UA
dc.subjectпедагогическая технологияuk_UA
dc.subjectсоциально-педагогическая технологияuk_UA
dc.subjectтехнология проектирования инновационного обученияuk_UA
dc.subjectинновационное учебное средуuk_UA
dc.titleІдеї соціально-педагогічних технологій проектування інноваційного навчального середовища у системі професійної підготовки фахівців соціальної сфериuk_UA
dc.title.alternativeIdeas social and educational technology design innovation educational environment in the professional training of social sphereuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
52.pdf135.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.