Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурдуй, С.Б.-
dc.contributor.authorFurdui, S.B.-
dc.date.accessioned2018-12-28T10:54:30Z-
dc.date.available2018-12-28T10:54:30Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationФурдуй С. Б. Психолого-педагогічні підходи до процесу соціалізації обдарованих студентів вищого навчального закладу / С.Б. Фурдуй // Вісник Одеського національного університету : Матеріали Другої міжнародної науково-практичної конференції «Культурно-історичний та соціально-психологічний потенціал особистості в умовах трансформаційних змін у суспільстві» 24–25 вересня 2010 року у м. Одеса. Психологія. - Одеса : Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2010. - Частина 1. Том 15. Випуск 11. - С. 155-163.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/373-
dc.descriptionIn work the issue of the day the socialization of the gifted students in higher educa- tional establishment is exposed; directions, approaches to research of gift, conception, model, factors, components, kinds and spheres of gift, structure of the gifted person- ality are reflected. Constituents and sources of socialization of the gifted young people are analyzed, essence of the socializes of the gifted students is exposed, its criteria, indexes even are outlined. A model and pedagogical terms of successful socialization of the gifted students is grounded (development of social activity, creatively the directed professional preparation, stimulation of personality development and self-development of the gifted students, purposeful pedagogical support and accompaniment of process of socialization of the gifted students; creation of favorable social-pedagogical envi- ronment). Stages, functions, principles of socialization work, stages of socialization are reflected.uk_UA
dc.description.abstractУ статі розкрито актуальну проблему соціалізації обдарованих студентів у вищому навчальному закладі; висвітлено підходи до дослідження обдаро- ваності, концепції, моделі, фактори, компоненти обдарованості, структуру обдарованої особистості. Проаналізовано складові та джерела соціалізації обдарованої молоді, розкрито суть феномена соціалізованості обдарованих студентів, окреслено її критерії, показники. Обґрунтовано модель і педаго- гічні умови успішної соціалізації обдарованих студентівuk_UA
dc.publisherОдеса : Одеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологія;Частина 1. Том 15. Випуск 11-
dc.subjectобдарованістьuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectсоціалізація обдарованого студентаuk_UA
dc.subjectсоціалізованістьuk_UA
dc.subjectсоціальна зрілістьuk_UA
dc.subjectgiftuk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.subjectsocialization of the gifted studentuk_UA
dc.subjectsocializesuk_UA
dc.subjectsocial maturityuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні підходи до процесу соціалізації обдарованих студентів вищого навчального закладуuk_UA
dc.title.alternativePSYCHO-PEDAGOGICAL APPROACHES TO THE PROCESS OF SOCIALIZATION GIFTED STUDENTS IN HIGHER EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурдуй Одесса 2010.pdf91.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.