Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтародєдова, Л.-
dc.contributor.authorStarodedova, L.-
dc.date.accessioned2019-01-10T07:09:09Z-
dc.date.available2019-01-10T07:09:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтародєдова Л. Прагматичні функції невербальних засобів у рекламних текстах / Л. Стародєдова // Перспективні наукові дослідження європейських мов, літератури та методик їх викладання // Збірник наукових праць за матеріалами науково-практичної конференції. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – С. 90-94.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/438-
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.titleПрагматичні функції невербальних засобів у рекламних текстахuk_UA
dc.title.alternativeFONCTIONS PRAGMATIQUES DES MOYENS NON-VERBAUX ET PARAVERBAUX (COMMERCIAUX) DANS LES TEXTES PUBLICITAIREuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стародедова.pdf149.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.