Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрендач, Т.-
dc.date.accessioned2019-01-14T10:41:10Z-
dc.date.available2019-01-14T10:41:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГрендач Т. Особливості методики ознайомлення дітей дошкільного віку з теорією множин / Т. Грендач // Освітні інновації у вищих навчальних закладах: проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій // Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – С. 11-15.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/469-
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.titleОсобливості методики ознайомлення дітей дошкільного віку з теорією множинuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грендач.pdf153.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.