Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурдуй, С.-
dc.date.accessioned2019-01-17T07:49:23Z-
dc.date.available2019-01-17T07:49:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФурдуй С. Своєрідність соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в процесі інклюзивного навчання / С. Фурдуй // Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: європейський вектор, українські реалії // Збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (15 березня 2018 р.). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – С. 64-67.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/486-
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.titleСвоєрідність соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в процесі інклюзивного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурдуй.pdf138.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.