Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/522
Назва: Освітня галузь в українському Подунав'ї у повоєнну добу
Інші назви: Education in the Ukrainian Danube in postwar days
Автори: Долголенко, І.
Dolgolenko, I.
Ключові слова: the education system
famine
the educational sphere
Дата публікації: 2017
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ; "СМИЛ"
Бібліографічний опис: Долголенко І. Освітня галузь в українському Подунав'ї у повоєнну добу / І. Долголенко // ІІІ Дунайські наукові читання: Голод 1946-1947 рр.: історичні, філософсько-психологічні та педагогічні аспекти : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня, 2017 року.) – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «СМИЛ», 2017. – С. 82-86.
Короткий огляд (реферат): The article explores the problem of the educational area in the Ukrainian Danube region after the Second World War. The writer analyzes the results of the unification of the education system at the first stage of «Sovietization» (1940-1941) and in the post-war period. The restoration of the Soviet system of public education was launched in October 1944: primary, incomplete secondary, secondary schools, technical schools, and the Akkerman Teachers’ Institute began functioning. The results of demographic losses and famine of 1946-1947. There was a reduction in the contingent of students, as well as a shortage of teaching staff. The policy of «sovietization» of the educational sphere, as in the pre-war period, did not take into account the region's polytheism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/522
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Долголенко.pdf146.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.