Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛесіна, Т.-
dc.contributor.authorLesina, Т.-
dc.date.accessioned2019-01-22T07:28:05Z-
dc.date.available2019-01-22T07:28:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛесіна Т. Витоки ідеї передшкільної освіти у повоєнний період вітчизняної історії ХХ ст. / Т. Лесіна // ІІІ Дунайські наукові читання: Голод 1946-1947 рр.: історичні, філософсько-психологічні та педагогічні аспекти : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня, 2017 року.) – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «СМИЛ», 2017. – С. 139-142.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/531-
dc.description.abstractThe article presents the main ideas of pedagogues of postwar period (S. Rusova, V. Sukhomlinsky, K. Ushinsky) on the content and value preschool education in Ukraine, analyzes the role of educator in enriching social health of preschool children.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУ; "СМИЛ"uk_UA
dc.subjectpreschool educationuk_UA
dc.subjectsenior preschooleruk_UA
dc.subjectsocial skillsuk_UA
dc.subjectpreschooler’s social healthuk_UA
dc.subjectpreschool social competenceuk_UA
dc.titleВитоки ідеї передшкільної освіти у повоєнний період вітчизняної історії ХХ ст.uk_UA
dc.title.alternativeOrigins of preschool education idea in the postwar period of national history XX centuryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лесіна.pdf138.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.