Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогорєлова, А.-
dc.contributor.authorPogorelova, А.-
dc.date.accessioned2019-01-22T10:03:43Z-
dc.date.available2019-01-22T10:03:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПогорєлова А. Методичні аспекти вивчення життєвої правди про голодомор на уроках української літератури в 11 класі / А. Погорєлова // ІІІ Дунайські наукові читання: Голод 1946-1947 рр.: історичні, філософсько-психологічні та педагогічні аспекти : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня, 2017 року.) – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «СМИЛ», 2017. – С. 205-208.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/533-
dc.description.abstractIn the article presents the methodological aspects of the studying of novels «Maria» by V. Samchuk and «Yellow Prince» by V. Barca on the lessons of Ukrainian literature in the 11th class and analyzes the most effective types of work at the different stages. Focuses on identifying the vital truth about the Holodomor in the works of artists of the Ukrainian Diaspora of the XX century.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУ; "СМИЛ"uk_UA
dc.subjectthe theme of the Holodomoruk_UA
dc.subjectlesson-conversationuk_UA
dc.subjectlesson-researchuk_UA
dc.subjectlesson-debate, system of questionsuk_UA
dc.subjectreading of the textuk_UA
dc.titleМетодичні аспекти вивчення життєвої правди про голодомор на уроках української літератури в 11 класіuk_UA
dc.title.alternativeMethodological aspects of studying of vital truth about the holodomor at the ukrainian literature lessons in 11th classuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погорєлова.pdf155.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.