Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/572
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШиляєва, Т.-
dc.date.accessioned2019-01-23T07:18:13Z-
dc.date.available2019-01-23T07:18:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШиляєва Т. Прагматичний потенціал рекламного тексту в туристичному дискурсі / Т. Шиляєва // ІV Дунайські наукові читання: гуманітарна освіта в теорії та практиці : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (23 жовтня 2018 року.) – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – С. 135-139.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/572-
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.titleПрагматичний потенціал рекламного тексту в туристичному дискурсіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шиляєва.pdf165.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.