Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєва, О.-
dc.contributor.authorVasylieva, О.-
dc.contributor.authorВасильева, О.-
dc.date.accessioned2019-04-01T10:26:03Z-
dc.date.available2019-04-01T10:26:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВасильєва О. А. Підготовка психологів до психокорекційної роботи з учнями / О. А. Васильєва // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукраїнський науково-практичний журнал. – К. : Гнозис, 2018. – Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – № 6. – Кн. 2. – Том ІІІ (81). – С. 413-423.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/578-
dc.descriptionThe article focuses on the fact that overcoming academic failure as a priority of the socio-psychological service determines the consideration of the professional activities of a practical psychologist as a basic resource in attracting the developmental potential of each student. It was noted that the problem of the readiness of a practical psychologists to work with unsuccessful students was not the subject of special scientific research. But at the same time, this subject is on high demand in every-day professional practice and is topicalt in scientific and practical terms. It has been proven that special attention to this issue should be paid when we talk about the psychologists’ readiness to the work with children who require special attention, the causes and signs of the poor learning and negative attitudes towards school recognition. Special attention was paid to the fact that readiness to the psycho-correctional work is an integrative phenomenon which includes such functionally related components as motivational, cognitive, and personal. Also, the essence and structure of the future psychologists’ readiness for psychocorrectional work with students are determined and substantiated. The content of each of the selected components is specified. It is noted that the constitutional combination of theoretical, psychological and practical components of the content ensures the unity of the motives of readiness, knowledge about the methods of activity, the development of professional skills and abilities. This combination is an objective prerequisite for the preparation of psychologists for psychocorrectional work with students.uk_UA
dc.description.abstractВ статті акцентується увага на тому, що подолання неуспішності як пріоритетний напрямок соціально-психологічної служби зумовлює розгляд професійної діяльності практичного психолога в якості базового ресурсу в залученні розвиваючого потенціалу кожного учня. Зазначено, що проблема готовності практичного психолога до роботи з невстигаючими учнями не виступала предметом спеціальних наукових досліджень, натомість заявила про себе у безпосередній професійній діяльності і є актуальною в науковому і практичному плані. Доведено, що особливого значення набуває це питання з погляду готовності психолога до роботи з дітьми, які вимагають особливої уваги, розпізнавання причин і ознак слабкої навченості, негативного ставлення до школи. Визначено й обґрунтовано сутність і структуру готовності майбутнього психолога до психокорекційної роботи з учнями. Акцентується увага на тому, що готовність до психокорекційної роботи явище інтегративне і включає такі функціонально пов’язані між собою компоненти: мотиваційний, когнітивний і особистісний. Конкретизовано зміст кожного з виділених компонентів. Зазначено, що органічне поєднання теоретичного, психологічного й практичного компонентів змісту забезпечує єдність мотивів готовності, знання про способи діяльності, вироблення професійних навичок та вмінь, що є об’єктивною передумовою підготовки психологів до психокорекційної роботи з учнями.uk_UA
dc.publisherК. : Гнозисuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 6. – Кн. 2. – Том ІІІ (81).-
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічна службаuk_UA
dc.subjectпсихокорекційна роботаuk_UA
dc.subjectпрактичний психологuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectreadinessuk_UA
dc.subjectsocio-psychological serviceuk_UA
dc.subjectpsycho-correctional workuk_UA
dc.subjectpractical psychologistuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectготовностьuk_UA
dc.subjectсоциально-психологическая службаuk_UA
dc.subjectпсихокоррекционная работаuk_UA
dc.subjectпрактический психологuk_UA
dc.subjectпрофессиональная деятельностьuk_UA
dc.titleПідготовка психологів до психокорекційної роботи з учнямиuk_UA
dc.title.alternativePsychologists’ preparation of for psychocorrectional work with studentsuk_UA
dc.title.alternativeПодготовка психологов к психокоррекционной роботе с учащимисяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ольга Анатоліївна Васильєва.pdf391.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.