Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/59
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтародєдова, Л.В.
dc.date.accessioned2018-04-11T10:20:39Z
dc.date.available2018-04-11T10:20:39Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationСтародєдова Л.В. Рекламний текст та специфіка його перекладу // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2009. – Вип. 26. – С. 184-186.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/59
dc.description.abstractВ статье определены основные подходы к переводу рекламных текстов, доказана необходимость учета прагматического аспекта, выделены этапы перевода рекламных текстов, сформулированы правила адаптации и обосновано использование приемов художественной нагрузки рекламного текста.uk_UA
dc.description.abstractThe author addresses advertising discourse with the focus on the principal approaches and stages of their translation, pragmatics, rules of adaptation and restrictions on the application of stylistic devices in this type of texts.
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІсторичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки;26
dc.titleРекламний текст та специфіка його перекладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
46.pdf262.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.