Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/630
Назва: | Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін (англ.) |
Інші назви: | Some aspects of professional training of future teachers of natural disciplines |
Автори: | Граматик, Н. Gramatik, N. |
Ключові слова: | natural science education professional training methodical competence integration o f knowledge regional aspect природнича освіта професійна підготовка методична компетентність інтеграція знань регіональний аспект |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Ізмаїл : РВВ ІДГУ |
Бібліографічний опис: | Граматик Н. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін (англ.) / Н. Граматик // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – Вип. 39. – С. 20-24. |
Серія/номер: | Педагогічні науки;Вип. 39 |
Короткий огляд (реферат): | The dynamism o f modern social transformations causes the need to train a competitive teacher. The modern concept o f natural science education is aimed at training highly qualified personnel capable o f solving problems o f teaching students on the basis o f the competency-based approach. Fundamental natural science training in the system o f school education is o f great importance in the formation and development o f the scientific worldview o f schoolchildren. In this context, the problem o f the practice-oriented training o f future teachers o f Natural Sciences to the implementation o f the content o f the subject Biology and the integrity o f the teaching of natural science education in basic school becomes a matter o f particular importance. |
Опис: | Динамізм сучасних суспільних перетворень викликає потребу в підготовці конкуренто спроможного вчителя. Наразі, нова парадигма природничої освіти спрямована на підготовку висококваліфікованих кадрів, здатних вирішувати завдання навчання школярів на засадах компетентнісного підходу. Фундаментальна природнича підготовка в системі шкільної освіти має величезне значення в становленні й розвитку наукового світогляду школярів. У цьому контексті особливої ваги набуває проблема практико-орієнтованої підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації змістових ліній предмета «Біологія» і забезпечення цілісності викладання природничої освіти в основній школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/630 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник ІДГУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Граматик.pdf | 164.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.