Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/630
Назва: Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін (англ.)
Інші назви: Some aspects of professional training of future teachers of natural disciplines
Автори: Граматик, Н.
Gramatik, N.
Ключові слова: natural science education
professional training
methodical competence
integration o f knowledge
regional aspect
природнича освіта
професійна підготовка
методична компетентність
інтеграція знань
регіональний аспект
Дата публікації: 2018
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Граматик Н. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін (англ.) / Н. Граматик // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – Вип. 39. – С. 20-24.
Серія/номер: Педагогічні науки;Вип. 39
Короткий огляд (реферат): The dynamism o f modern social transformations causes the need to train a competitive teacher. The modern concept o f natural science education is aimed at training highly qualified personnel capable o f solving problems o f teaching students on the basis o f the competency-based approach. Fundamental natural science training in the system o f school education is o f great importance in the formation and development o f the scientific worldview o f schoolchildren. In this context, the problem o f the practice-oriented training o f future teachers o f Natural Sciences to the implementation o f the content o f the subject Biology and the integrity o f the teaching of natural science education in basic school becomes a matter o f particular importance.
Опис: Динамізм сучасних суспільних перетворень викликає потребу в підготовці конкуренто спроможного вчителя. Наразі, нова парадигма природничої освіти спрямована на підготовку висококваліфікованих кадрів, здатних вирішувати завдання навчання школярів на засадах компетентнісного підходу. Фундаментальна природнича підготовка в системі шкільної освіти має величезне значення в становленні й розвитку наукового світогляду школярів. У цьому контексті особливої ваги набуває проблема практико-орієнтованої підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації змістових ліній предмета «Біологія» і забезпечення цілісності викладання природничої освіти в основній школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/630
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Граматик.pdf164.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.