Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/633
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, В.-
dc.contributor.authorShevchuk, V.-
dc.date.accessioned2019-04-23T09:19:11Z-
dc.date.available2019-04-23T09:19:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШевчук В. Концепція персонажа в п’єсі «Професор Таран» А. Адамова (франц.) / В. Шевчук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Філологічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – Вип. 38. – С. 185-188.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/633-
dc.descriptionThe article considers the analysis o f the characters o f Adamov’s play «Professor Taran». There is a classification of characteristic features of the personages: age, appearance, social activity. A dramatic character is defined equally by speech and system of linguistic sings. The particular emphasis is placed on the gesticulation as one of the sings of semiological system, which makes possible to distinguish the character of play. A complete characteristic of the maim protagonist, professor Taran, is presented distinguishing him from the other actors.uk_UA
dc.description.abstractМистецтво театру відрізняється від усіх інших мистецтв тим, що в ньому знак проявляється у всьому своєму багатстві та різноманітті. Театр має цілу систему значень: лінгвістичних знаків, адитивних (слухових), візуальних. Драматичний персонаж це сукупність семіологічних знаків в сценічному просторі. Він визначається, в першу чергу, системою лінгвістичних знаків. Ця система досить складна, вона включає в себе майже всі знаки поетичної мови і є невід ’ємною частиною драматичної дії. Мова драматичного героя це мова з паузами, за винятком монолога. Вона може бути довгою або короткою і ця деталь характеризує персонажа, чи є він головним, другорядним чи просто співбесідником. Визначаючи персонажів у їх значенні, вони можуть бути класифіковані за рядом критеріїв, найбільш традиційним з яких є «присутність чи відсутність». Другим критерієм є зв'язок місця дії та героя. Існує чотири типи такого зв ’язку: сукупність, єдність, вибірковість та передбачуване місце дії. Однак із всіх наведених найважливішим залишається «критерій дії». Вивчення персонажів п ’єси А. Адамова «Професор Таран» дозволяє побачити яким образом А.Адамов переходить від концепції більш простої свого героя до більш складної.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;Вип. 38-
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectжестикуляціяuk_UA
dc.subjectлінгвістичні знакиuk_UA
dc.subjectсеміологічна системаuk_UA
dc.subjectфеноменuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjectgestureduk_UA
dc.subjectlinguistic singsuk_UA
dc.subjectsemiological systemuk_UA
dc.subjectphenomenonuk_UA
dc.titleКонцепція персонажа в п’єсі «Професор Таран» А.Адамова (франц.)uk_UA
dc.title.alternativeThe concept of the character in A. Adamov’s play «Professor Taran»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевчук В..pdf213.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.