Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/634
Назва: Лінгвістичні відмінності мовлення тинейджерів (на матеріалі романів Джоан Ролінг: «Гаррі Поттер і Кубок Вогню» та «Гаррі Поттер і Орден Фенікса») (англ.)
Інші назви: Forms of realization of teenager speech (by the novels by J.Rowling «Harry Potter and the Goblet of Fire» and «Harry Potter and the Order of the Phoenix»)
Автори: Четверікова, О.
Chetverikova, О.
Ключові слова: мовлення
тинейджер
форми спілкування
сленг
скорочення
speech
teenager
communication forms
slang
shortening
Дата публікації: 2018
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Четверікова О. Лінгвістичні відмінності мовлення тинейджерів (на матеріалі романів Джоан Ролінг: «Гаррі Поттер і Кубок Вогню» та «Гаррі Поттер і Орден Фенікса») (англ.) / О. Четверікова // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Філологічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – Вип. 38. – С. 159-163.
Серія/номер: Філологічні науки;Вип. 38
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню лінгво-комунікативних особливостей мовлення тинейджерів. Як відомо, тинейджери привертають увагу різних вчених: психологів, соціологів та, звичайно, лінгвістів, які приділяють особливу увагу вивченню особливостей їх мови та різновидів мовлення, у тому числі неформального, досліджують його соціальні та територіальні відмінності. Великої уваги заслуговує питання про те, як тинейджери висловлюють свої емоції в повсякденному спілкуванні, а також у конфліктних ситуаціях. Актуальність нашого дослідження базується на сучасних принципах дослідження, враховуючи створення і функціонування мовленнєвих виразів. Мова тинейджерів майстерно представлена в художніх творах. Письменники намагаються зробити усе можливе, щоб означене мовлення було природнім, хоча мова художніх творів і є завжди стилізованою. Форма реалізації мовлення тинейджерів в основному представлена діалогами, оскільки молоді люди не просто виражають себе, а й прагнуть бути почутими та зрозумілими. У белетристичному тексті діалог тинейджерів розглядається як багатофункціональна єдність, що має ситуативний характер. Його основна мета полягає в створенні характеристики особистості персонажа, або у введенні якої-небудь іншої точки зору, що допомагає створити ефект об'єктивності і достовірності подій. Досліджувані діалоги виявляють використання так званих "пустих слів", що передають чи-mo невпевненість, вагання, розпач. Іншою рисою виявляється вживання багатої кількості стандартизованих та клішованих фраз і висловів. У статті також розглядаються основні функціональні типи діалогів тинейджерів та найбільш частотно вживаних к них слів, лінгвістичне визначення емоцій, способи та причини скорочення певних слів, особливості вживання сленгу та лінгвістичне втілення оціночних лексичних одиниць. Запропоновано напрям подальшого дослідження.
Опис: The article is devoted to the investigation of communicative and lexical features of teenager speech. The criteria for the classification of the defined speech type have been distinguished. The peculiarities of slang and shortened words havebeen investigated. Various emotional background of speech have been studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/634
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Четверикова 58.pdf218.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.