Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/637
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Радкіна, В. | - |
dc.contributor.author | Radkina, V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-23T09:23:18Z | - |
dc.date.available | 2019-04-23T09:23:18Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Радкіна В. Літературний текст як засіб формування лінокультурного поля (франц.) / В. Радкіна // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Філологічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – Вип. 38. – С. 169-174. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/637 | - |
dc.description | The article considers communicative characteristics of literary text as means of linguacultural field formation, reveals interrelations «author - text - reader». Much attention is devoted to stylistic functions of the text, first of all cognitive and symbolic, introduced into sientific existence by J. Gard-Tamin. | uk_UA |
dc.description.abstract | В сучасній соціолінгвістичній літературі комунікативна компетентність розглядається як комунікативна активність з наступними компонентами: лінгвістичний, дискурсивний, прагматичний, стратегічний, лінгвокультурологічний. В контексті дослідження літературного тексту як засобу формування комунікативної компетентності останній компонент є головним, так як саме він з ’єднує всі інші, визначає його характер, зміст та комунікативну цінність, впливаючи на формування лінгвокультурологічного поля читача. Зауважимо, що текст як дидактичний засіб є предметом дослідження сучасних українських та зарубіжних науковців, а саме: А. Науменко, В. Різун, М. Макаров, Б. Донне, Ж.-Л. Дюффе, М. Крессо, Ж. Моліно, Ж. Гард-Тамін та ін. Дослідники підкреслюють, що взаємовідношення комунікативних параметрів та їх характеристики, що визначають функції та естетичну цінність тексту, впливають на сприйняття тексту читачем та формування його індивідуальності в соціокультурному середовищі. Центральними функціями, що впливають на сприйняття тексту як продукту творчої активності автора та читача, на думку Ж.Гард-Тамін, є естетична, когнітивна та символічна функції, причому весь текст є символ, що відображає соціальні, історичні, міжособистісні фактори, які впливають на сприйняття тексту читачем як лингвокультурологічного продукту. | uk_UA |
dc.publisher | Ізмаїл : РВВ ІДГУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філологічні науки;Вип. 38 | - |
dc.subject | параметри | uk_UA |
dc.subject | стилістичні функції | uk_UA |
dc.subject | рівні тексту | uk_UA |
dc.subject | лінгвокультурологічне поле | uk_UA |
dc.subject | parameters | uk_UA |
dc.subject | stylistic functions | uk_UA |
dc.subject | text levels | uk_UA |
dc.subject | linguacultural field | uk_UA |
dc.title | Літературний текст як засіб формування лінокультурного поля (франц.) | uk_UA |
dc.title.alternative | Research of literary text as a means of forming the lingvocultural field | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник ІДГУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Радкина 38.pdf | 238.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.