Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадкіна, В.-
dc.contributor.authorRadkina, V.-
dc.date.accessioned2019-04-23T09:23:18Z-
dc.date.available2019-04-23T09:23:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРадкіна В. Літературний текст як засіб формування лінокультурного поля (франц.) / В. Радкіна // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Філологічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – Вип. 38. – С. 169-174.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/637-
dc.descriptionThe article considers communicative characteristics of literary text as means of linguacultural field formation, reveals interrelations «author - text - reader». Much attention is devoted to stylistic functions of the text, first of all cognitive and symbolic, introduced into sientific existence by J. Gard-Tamin.uk_UA
dc.description.abstractВ сучасній соціолінгвістичній літературі комунікативна компетентність розглядається як комунікативна активність з наступними компонентами: лінгвістичний, дискурсивний, прагматичний, стратегічний, лінгвокультурологічний. В контексті дослідження літературного тексту як засобу формування комунікативної компетентності останній компонент є головним, так як саме він з ’єднує всі інші, визначає його характер, зміст та комунікативну цінність, впливаючи на формування лінгвокультурологічного поля читача. Зауважимо, що текст як дидактичний засіб є предметом дослідження сучасних українських та зарубіжних науковців, а саме: А. Науменко, В. Різун, М. Макаров, Б. Донне, Ж.-Л. Дюффе, М. Крессо, Ж. Моліно, Ж. Гард-Тамін та ін. Дослідники підкреслюють, що взаємовідношення комунікативних параметрів та їх характеристики, що визначають функції та естетичну цінність тексту, впливають на сприйняття тексту читачем та формування його індивідуальності в соціокультурному середовищі. Центральними функціями, що впливають на сприйняття тексту як продукту творчої активності автора та читача, на думку Ж.Гард-Тамін, є естетична, когнітивна та символічна функції, причому весь текст є символ, що відображає соціальні, історичні, міжособистісні фактори, які впливають на сприйняття тексту читачем як лингвокультурологічного продукту.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;Вип. 38-
dc.subjectпараметриuk_UA
dc.subjectстилістичні функціїuk_UA
dc.subjectрівні текстуuk_UA
dc.subjectлінгвокультурологічне полеuk_UA
dc.subjectparametersuk_UA
dc.subjectstylistic functionsuk_UA
dc.subjecttext levelsuk_UA
dc.subjectlinguacultural fielduk_UA
dc.titleЛітературний текст як засіб формування лінокультурного поля (франц.)uk_UA
dc.title.alternativeResearch of literary text as a means of forming the lingvocultural fielduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Радкина 38.pdf238.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.