Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗамашкіна, О.-
dc.contributor.authorZamashkina, О.-
dc.contributor.authorЗамашкина, О.-
dc.date.accessioned2019-05-16T08:24:51Z-
dc.date.available2019-05-16T08:24:51Z-
dc.date.issued2017-10-
dc.identifier.citationЗамашкіна О. Д. Соціально-педагогічні умови соціальної адаптації дітей з особливими потребами в освітньому просторі / О.Д. Замашкіна // Молодий вчений : наук. журн. – Херсон : Гельветика, 2017. - № 10 (50). – С. 439-443.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/647-
dc.descriptionSocial and pedagogical conditions of social adaptation of children with special needs in educational space are studied and characterized. Theoretical analysis of the concepts of «inclusion», «social environment», «adaptation», «social adaptation» is implemented. Determined, that one of the priority directions of our state’s policy in the education sector is the creation of an inclusive educational environment that will have a practical-oriented implementation of modern approaches to adaptation and curriculum modification, the creation of optimal social and pedagogical conditions for obtaining quality education, socialization and integration of children in society. The social approach is provided by the creation of a barrier- free architectural environment for improving the availability of premises, establishing and supporting partnerships with state and non-governmental organizations and institutions, the volunteering and advocacy of parents. The content of the social and pedagogical model of social work with children with special needs is presented: social and pedagogical activity of the social worker, aimed at the formation and development of the personality, its positive socialization, correction of deviations in social behavior and functioning, the formation of spiritual and moral valuesuk_UA
dc.description.abstractДосліджено і охарактеризовано соціально-педагогічні умови соціальної адаптації дітей з особливими по- требами в освітньому просторі. Здійснено теоретичний аналіз понять «інклюзія», «соціальне середовище», «адаптація», «соціальна адаптація». Визначено, що одним із пріоритетних напрямів політики нашої держави у галузі освіти є створення інклюзивного освітнього середовища, яке матиме практико-орієнтоване втілення сучасних підходів до адаптації та модифікації курикулуму, створення оптимальних соціально-педагогічних умов здобуття якісної освіти, соціалізації та інтеграції дітей у суспільство. Соціальний підхід забезпечується через створення безбар’єрного архітектурного середовища для покращення доступності приміщень, налагодження і підтримку партнерських зв’язків з державними і недержавними організаціями і установами, волонтерство і адвокатство батьків тощо. Представлено зміст соціально-педагогічної моделі соціальної роботи з дітьми з особливими потребами: соціально-педагогічна діяльність соціального працівника, спрямована на становлення і розвиток особистості, її позитивну соціалізацію, корекцію відхилень у соціальному поводженні і функціонуванні, формування духовних і моральних цінностейuk_UA
dc.publisherХерсон : Гельветикаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 10 (50)-
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectсоціальне середовищеuk_UA
dc.subjectдети с особенными потребностямиuk_UA
dc.subjectинклюзияuk_UA
dc.subjectадаптацияuk_UA
dc.subjectсоциальная адаптацияuk_UA
dc.subjectобразовательное пространствоuk_UA
dc.subjectсоциальная средаuk_UA
dc.subjectchildren with special needsuk_UA
dc.subjectinclusionuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectsocial adaptationuk_UA
dc.subjecteducation spaceuk_UA
dc.subjectsocial environmentuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічні умови соціальної адаптації дітей з особливими потребами в освітньому просторіuk_UA
dc.title.alternativeSocial and pedagogical conditions of social adaptation of children with special needs in educational spaceuk_UA
dc.title.alternativeСоциально-педагогические условия социальной адаптации детей с особенными потребностями в образовательном пространствеuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
99 Замашкіна.pdf163.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.