Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/682
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєва, О.А.-
dc.contributor.authorВасильева, О.-
dc.contributor.authorVasylieva, О.-
dc.date.accessioned2019-05-28T07:32:18Z-
dc.date.available2019-05-28T07:32:18Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationВасильєва О.А. Рефлексія як психолого-педагогічна категорія / О.А. Васильєва // Педагогіка творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2010. – Вип. 8 (61). – С. 51-57.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/682-
dc.descriptionThe article is devoted to a theoretical analysis of philosophical and pedagogical approaches to the investigation of the notion “reflexion”. Structure, functions and conditions of reflexion development as a pedagogical category have been definined in the given article. Reflexion formation environment and it’s the importance have been studied here.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена теоретическому анализу философских и психолого-педагогических подходов к изучению понятия «рефлексия». Определены структура, функции и условия развития рефлексии как психолого-педагогической категории. Рассмотрена рефлексивная образовательная середа, ее становление, значение рефлексии в ней.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;Вип. 8 (61)-
dc.subjectпедагогічна рефлексіяuk_UA
dc.subjectрефлексивна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна рефлексіяuk_UA
dc.subjectpedagogical reflexionuk_UA
dc.subjectreflexional activityuk_UA
dc.subjectprofessional reflexionuk_UA
dc.titleРефлексія як психолого-педагогічна категоріяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рефлексiя.pdf296.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.