Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/720
Назва: Взаємозв’язок емоційної та пізнавальної сфер у дітей з розумовою відсталістю
Інші назви: Intercommunication of emotional and cognitive spheres for children with a mental backwardness
Взаимосвязь эмоциональной и познавательной сфер у детей с умственной отсталостью
Автори: Прокоф’єва, Л.
Прокофьева, Л.
Prokofieva, L.
Ключові слова: розумова відсталість
пізнавальна сфера
емоційна сфера
розвиток особистості
психічний дефект
post-traumatic stress disorder
social rehabilitation
war syndrome
combatants
Дата публікації: 2008
Видавництво: Одеса : ОНУ імені І. І. Мечникова
Бібліографічний опис: Прокоф’єва Л. Взаємозв’язок емоційної та пізнавальної сфер у дітей з розумовою відсталістю / Л. Прокоф’єва // Вестник Одесского национального университета імені І. І. Мечникова. Психологія. – Одеса : ОНУ імені І. І. Мечникова, 2008. – Том 13. – Вип. 13. – С. 168-174.
Серія/номер: ;Том 13. – Вип. 13
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена виявленню наявності взаємозв’язку емоційної та пізнавальної сфер у дітей з розумовою відсталістю і особливостей розвитку пізнавальної та емоційної сфер. Автор доводить, що вивчення саме емоційної сфери розумово відсталих сприятиме корекції наявних недоліків у пізнавальній сфері
Опис: The article examines the phenomenon of post-traumatic stress syndrome of servicemen and its structure. Analyzing the dynamics of the military syndrome and its social implications.Deals with methods of social-psychological rehabilitation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/720
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прокофьева 13-13.pdf88.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.