Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокофьева, Л.-
dc.contributor.authorПрокоф’єва, Л.-
dc.contributor.authorProkofieva, L.-
dc.date.accessioned2019-06-05T10:05:29Z-
dc.date.available2019-06-05T10:05:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПрокофьева Л. Анализ современных коррекционных программ, направленных на развитие детей с разной степенью выраженности интеллектуальной недостаточности / Л. Прокофьева // "Pledoarie pentru educație – cheia creativității și inovării", conf. șt.-intern. (2011; Chișinău). Pledoarie pentru educatie – cheia creativității și inovării: Materialele conf. șt.-intern., 1-2 noiemb. 2011, Chișinău / coord. șt. : Lilia Pogolșa, Nicolae Bucun ; red. șt.: Aglaida Bolboceanu, Stela Cemortan, Ion Botgros [et al.]. – Ch. : "Print Caro" SRL, 2011. - Р. 123-125.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/768-
dc.description.abstractThe basic problems of the modern correction programs, directed on development of children with intellectual insufficiency are analyzed in the article. The positive and negative aspects o f the leading correction programs are examined from point of necessities of practice. A conclusion is drawn, that the correction programs, directed on the improvement of the emotional state, will be instrumental in development of cognitive processes for children with intellectual insufficiency.uk_UA
dc.publisherCh. : "Print Caro" SRLuk_UA
dc.titleАнализ современных коррекционных программ, направленных на развитие детей с разной степенью выраженности интеллектуальной недостаточностиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прокофьева (1).pdf5.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.