Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/794
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яковенко, 0.І. | - |
dc.contributor.author | Yakovenko, О. | - |
dc.contributor.author | Яковенко, О.И. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-16T07:46:09Z | - |
dc.date.available | 2019-09-16T07:46:09Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Яковенко 0.І. Дослідження змісту програм практичної підготовки економістів у вищих навчальних закладах / О.І. Яковенко // Проблеми освіти: Наук. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. - К., 2015. - Випуск № 80, ч. 2. - С. 309-315. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/794 | - |
dc.description | The article examines the content ofpractical training in the specialty "Business Economics". I t ’s observed that m ost universities offer to their students a set o f practices that includes: training, computer, industrial and diploma, however, some schools choose other practical training o f students. The author notes that the content ofpractical training o f economists has significant flaw s that do not provide future expert professional core competencies. The general lack o f educational practices in higher education is determined by reflection and learning process duplication practical seminars - solving practical problems, analysis o f cases that are not complex and not conducive to a proper level o f practice-orientation o f the educational process. Direction o f improving the practical training offered structuring practices that promote more consistent practical orientation o f professional economists. In this article we propose the following logical structure organization o f students, the 2d course — teaching practice in information technology’, the 3d course - teaching and evaluation practices: the 4th course — manufacturing practice, the 5th course-pre-diplom a practice. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджується зміст практичної підготовки фахівця зі спеціальності «Економіка підприємства». Зауважуються, що найчастіше вищі навчальні заклади пропонують своїм студентам комплекс практик, який включає: навчальну-комп’ютерну, виробничу та переддипломну практики. Автор наголошує, що зміст практичної підготовки економістів має суттєві недоліки, які не дозволяють сформувати у майбутнього фахівця ключові компетенції професійної діяльності. Напрямом вдосконалення практичної підготовки пропонується структуризація практик, яка сприятиме більш послідовній практичній орієнтації професійної діяльності економістів. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип. 80. ч. 2 | - |
dc.subject | практична підготовка | uk_UA |
dc.subject | система практик | uk_UA |
dc.subject | наскрізна програма практик | uk_UA |
dc.subject | навчальна | uk_UA |
dc.subject | виробнича | uk_UA |
dc.subject | переддипломна практика | uk_UA |
dc.subject | practical training | uk_UA |
dc.subject | the system o f practices continuous program practices | uk_UA |
dc.subject | training | uk_UA |
dc.subject | production | uk_UA |
dc.subject | pre-diploma practice | uk_UA |
dc.subject | практическая подготовка | uk_UA |
dc.subject | система практик | uk_UA |
dc.subject | сквозная программа практик | uk_UA |
dc.subject | учебная | uk_UA |
dc.subject | производственная преддипломная практика | uk_UA |
dc.title | Дослідження змісту програм практичної підготовки економістів у вищих навчальних закладах | uk_UA |
dc.title.alternative | Studing the content o f practical training o f economists in universities | uk_UA |
dc.title.alternative | Исследование содержания программы практической подготовки экономистов в высших учебных заведениях | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Як 3.pdf | 577.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.