Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯковенко, 0.І.-
dc.contributor.authorYakovenko, О.-
dc.contributor.authorЯковенко, О.И.-
dc.date.accessioned2019-09-16T07:46:09Z-
dc.date.available2019-09-16T07:46:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЯковенко 0.І. Дослідження змісту програм практичної підготовки економістів у вищих навчальних закладах / О.І. Яковенко // Проблеми освіти: Наук. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. - К., 2015. - Випуск № 80, ч. 2. - С. 309-315.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/794-
dc.descriptionThe article examines the content ofpractical training in the specialty "Business Economics". I t ’s observed that m ost universities offer to their students a set o f practices that includes: training, computer, industrial and diploma, however, some schools choose other practical training o f students. The author notes that the content ofpractical training o f economists has significant flaw s that do not provide future expert professional core competencies. The general lack o f educational practices in higher education is determined by reflection and learning process duplication practical seminars - solving practical problems, analysis o f cases that are not complex and not conducive to a proper level o f practice-orientation o f the educational process. Direction o f improving the practical training offered structuring practices that promote more consistent practical orientation o f professional economists. In this article we propose the following logical structure organization o f students, the 2d course — teaching practice in information technology’, the 3d course - teaching and evaluation practices: the 4th course — manufacturing practice, the 5th course-pre-diplom a practice.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджується зміст практичної підготовки фахівця зі спеціальності «Економіка підприємства». Зауважуються, що найчастіше вищі навчальні заклади пропонують своїм студентам комплекс практик, який включає: навчальну-комп’ютерну, виробничу та переддипломну практики. Автор наголошує, що зміст практичної підготовки економістів має суттєві недоліки, які не дозволяють сформувати у майбутнього фахівця ключові компетенції професійної діяльності. Напрямом вдосконалення практичної підготовки пропонується структуризація практик, яка сприятиме більш послідовній практичній орієнтації професійної діяльності економістів.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;Вип. 80. ч. 2-
dc.subjectпрактична підготовкаuk_UA
dc.subjectсистема практикuk_UA
dc.subjectнаскрізна програма практикuk_UA
dc.subjectнавчальнаuk_UA
dc.subjectвиробничаuk_UA
dc.subjectпереддипломна практикаuk_UA
dc.subjectpractical traininguk_UA
dc.subjectthe system o f practices continuous program practicesuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectproductionuk_UA
dc.subjectpre-diploma practiceuk_UA
dc.subjectпрактическая подготовкаuk_UA
dc.subjectсистема практикuk_UA
dc.subjectсквозная программа практикuk_UA
dc.subjectучебнаяuk_UA
dc.subjectпроизводственная преддипломная практикаuk_UA
dc.titleДослідження змісту програм практичної підготовки економістів у вищих навчальних закладахuk_UA
dc.title.alternativeStuding the content o f practical training o f economists in universitiesuk_UA
dc.title.alternativeИсследование содержания программы практической подготовки экономистов в высших учебных заведенияхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Як 3.pdf577.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.