Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/798
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯковенко, О.-
dc.contributor.authorYakovenko, О.-
dc.date.accessioned2019-09-17T06:47:30Z-
dc.date.available2019-09-17T06:47:30Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЯковенко О. Досвід США в удосконаленні вітчизняної економічної освіти / О. Яковенко // Порівняльна професійна педагогіка : наук. журнал / голов. ред. Н.М. Бідюк. - Київ-Хмельницький : ХНУ, 2012. - № 2 (4). - С.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/798-
dc.descriptionThe works o f scholars devoted to studying the features o f economists ’ training in the United States have been analyzed. Structure o f American economic education has been determined. Some methods used in the training o f economists in the United States and differentiated by the level o f education — Bachelor, Master and postgraduate education — have been characterized. Particular attention has been paid to the characteristics o f learning in business schools as the most advanced and practice- oriented schools. The approaches and methods o f teaching at leading business schools in the U.S., in particular, the method o f research, involving practitioners’ teaching, education within businesses, case-method have been analyzed. The importance o f international experience has been determined; the necessity o f using interactive methods in teaching economic disciplines at home universities has been substantiated.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано роботи науковців, присвячені дослідженню особливостей навчання економістів у США. Виділено структуру американської економічної освіти. Охарактеризовано окремі методики, що застосовуються при навчанні економістів у США з розподілом за рівнями освіти: бакалавр, магістр та післядипломна освіта. Особливу увагу приділено висвітленню особливостей навчання у школах бізнесу як найбільш передових та практико-орієнтованих навчальних закладах. Проаналізовано підходи і методи навчання у провідних бізнес-школах США, зокрема, метод досліджень, залучення до викладання практиків, навчання в середовищі компанії, кейс-метод. Визначено важливість іноземного досвіду та наголошено на необхідності застосування інтерактивних методів у викладанні економічних дисциплін у вітчизняних ВHЗ.uk_UA
dc.publisherХмельницький : ХНУuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 2 (4)-
dc.subjectвища економічна освіта СШАuk_UA
dc.subjectбізнес-школиuk_UA
dc.subjectпідготовка фахівців-економістівuk_UA
dc.subjectпрактичне навчанняuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectвысшее экономическое образование СШАuk_UA
dc.subjectбизнес-школыuk_UA
dc.subjectподготовка специалистов-экономистовuk_UA
dc.subjectпрактическое обучениеuk_UA
dc.subjectинтерактивное обучениеuk_UA
dc.subjectU.S. higher economic educationuk_UA
dc.subjectbusiness schoolsuk_UA
dc.subjectthe training of economistsuk_UA
dc.subjectpractical traininguk_UA
dc.subjectonline traininguk_UA
dc.titleДосвід США в удосконаленні вітчизняної економічної освітиuk_UA
dc.title.alternativeU.S. experience concerning the improvement of home economic educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яковенко 7.pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.