Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/798
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яковенко, О. | - |
dc.contributor.author | Yakovenko, О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-17T06:47:30Z | - |
dc.date.available | 2019-09-17T06:47:30Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Яковенко О. Досвід США в удосконаленні вітчизняної економічної освіти / О. Яковенко // Порівняльна професійна педагогіка : наук. журнал / голов. ред. Н.М. Бідюк. - Київ-Хмельницький : ХНУ, 2012. - № 2 (4). - С. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/798 | - |
dc.description | The works o f scholars devoted to studying the features o f economists ’ training in the United States have been analyzed. Structure o f American economic education has been determined. Some methods used in the training o f economists in the United States and differentiated by the level o f education — Bachelor, Master and postgraduate education — have been characterized. Particular attention has been paid to the characteristics o f learning in business schools as the most advanced and practice- oriented schools. The approaches and methods o f teaching at leading business schools in the U.S., in particular, the method o f research, involving practitioners’ teaching, education within businesses, case-method have been analyzed. The importance o f international experience has been determined; the necessity o f using interactive methods in teaching economic disciplines at home universities has been substantiated. | uk_UA |
dc.description.abstract | Проаналізовано роботи науковців, присвячені дослідженню особливостей навчання економістів у США. Виділено структуру американської економічної освіти. Охарактеризовано окремі методики, що застосовуються при навчанні економістів у США з розподілом за рівнями освіти: бакалавр, магістр та післядипломна освіта. Особливу увагу приділено висвітленню особливостей навчання у школах бізнесу як найбільш передових та практико-орієнтованих навчальних закладах. Проаналізовано підходи і методи навчання у провідних бізнес-школах США, зокрема, метод досліджень, залучення до викладання практиків, навчання в середовищі компанії, кейс-метод. Визначено важливість іноземного досвіду та наголошено на необхідності застосування інтерактивних методів у викладанні економічних дисциплін у вітчизняних ВHЗ. | uk_UA |
dc.publisher | Хмельницький : ХНУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 2 (4) | - |
dc.subject | вища економічна освіта США | uk_UA |
dc.subject | бізнес-школи | uk_UA |
dc.subject | підготовка фахівців-економістів | uk_UA |
dc.subject | практичне навчання | uk_UA |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UA |
dc.subject | высшее экономическое образование США | uk_UA |
dc.subject | бизнес-школы | uk_UA |
dc.subject | подготовка специалистов-экономистов | uk_UA |
dc.subject | практическое обучение | uk_UA |
dc.subject | интерактивное обучение | uk_UA |
dc.subject | U.S. higher economic education | uk_UA |
dc.subject | business schools | uk_UA |
dc.subject | the training of economists | uk_UA |
dc.subject | practical training | uk_UA |
dc.subject | online training | uk_UA |
dc.title | Досвід США в удосконаленні вітчизняної економічної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | U.S. experience concerning the improvement of home economic education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Яковенко 7.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.