Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/800
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яковенко, О. | - |
dc.contributor.author | Yakovenko, О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-17T08:39:24Z | - |
dc.date.available | 2019-09-17T08:39:24Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Яковенко О. Практична підготовка у вищих навчальних закладах Німеччини: особливості дуальної системи / О. Яковенко // Порівняльна професійна педагогіка : наук, журнал / голов, ред. Н. М. Бідюк. - К.-Хмельницький : ХНУ, 2012. - № 1 (3). - С. 76-81. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/800 | - |
dc.description | The experience o f higher education in Germany, namely basic features o f training in the dual system o f higher education, has been studied. The concepts o f the dual system, its specificity in the universities o f Germany, the advantages and disadvantages o f traditional systems o f higher education have been defined. Priorities for application o f its principles in the national system to enhance the practical orientation o f training hвve been determined. The experience o f national Companies concerning combination o f Professional training at production units with further education at the miversity as an innovation in the national education System has been studied. Prospects o f dual principles o f higher education application in economies have been defined. | uk_UA |
dc.description.abstract | Вивчено досвід вищої освіти Німеччини, зокрема розглянуто основні особливості професійної підготовки в дуальній системі вищої освіти. Визначено поняття дуальної системи, її специфіку у ВНЗ Німеччини, переваги та недоліки щодо традиційних систем вищої освіти. Визначено пріоритети застосування її принципів у вітчизняній системі для посилення практичної спрямованості навчання. Досліджено досвід вітчизняних компаній щодо залучення студентів до професійного навчання на базі виробництва з продовженням навчання у ВНЗ як інновації у вітчизняній освіті. Визначено перспективи застосування основ дуальної системи вищої освіти в галузі економіки. | uk_UA |
dc.publisher | Хмельницький : ХНУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 1 (3) | - |
dc.subject | професійна освіта Німеччини | uk_UA |
dc.subject | дуальна система освіти | uk_UA |
dc.subject | практична спрямованість навчання | uk_UA |
dc.subject | профессиональное образование Германии | uk_UA |
dc.subject | дуальная система образования | uk_UA |
dc.subject | практическая нацеленность образования | uk_UA |
dc.subject | практическая нацеленность образования | uk_UA |
dc.subject | Professional education in Germany | uk_UA |
dc.subject | dual System of education | uk_UA |
dc.subject | practical orientation training | uk_UA |
dc.title | Практична підготовка у вищих навчальних закладах Німеччини: особливості дуальної системи | uk_UA |
dc.title.alternative | Рractikal training at higher educational institution of Germany: features of the dual system | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Яковенко 9.pdf | 694.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.