Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/801
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яковенко, О.І. | - |
dc.contributor.author | Яковенко, Е.И. | - |
dc.contributor.author | Yakovenko, О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-17T09:00:35Z | - |
dc.date.available | 2019-09-17T09:00:35Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Яковенко О.І. Дослідження педагогічних умов формування професійних компетенцій майбутніх економістів / О.І. Яковенко // Педагогіка вищої та середньої школи : Збірник наукових праць / Гол. ред. док-р пед. наук, проф. 3.П. Бакум. - Кривий Ріг : ДВНЗ «КНУ», 2013. - Вип. 37. - С. 292-296. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/801 | - |
dc.description | The article is based upon the need of building a learning process on the basis of certain pedagogical conditions for more effective professional competence of future economists. Based on the research work of scientists gives his own definition of «pedagogical conditions» and offer them a comprehensive system for economic education. | uk_UA |
dc.description.abstract | йбутніх економістів. У статті обґрунтовується необхідність побудови навчального процесу на засадах визначених педагогічних умов для ефективного формування професійної компетентності майбутніх економістів. На основі дослідження робіт науковців сформульовано власне визначення поняття «педагогічні умови» та запропоновано їх комплексну систему для економічної освіти. | uk_UA |
dc.publisher | Кривий Ріг : ДВНЗ «КНУ» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип. 37 | - |
dc.subject | економічна освіта | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | інформатизація навчання | uk_UA |
dc.subject | компетентністний підхід | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | практико-орієнтоване навчання | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | экономическое образование | uk_UA |
dc.subject | интерактивные методы обучения | uk_UA |
dc.subject | информатизация обучения | uk_UA |
dc.subject | компетентностный подход | uk_UA |
dc.subject | педагогические условия | uk_UA |
dc.subject | практико-ориентированное обучение | uk_UA |
dc.subject | профессиональная компетентность | uk_UA |
dc.subject | economic education | uk_UA |
dc.subject | interactive teaching methods | uk_UA |
dc.subject | informatization of education | uk_UA |
dc.subject | competent approach | uk_UA |
dc.subject | pedagogical conditions | uk_UA |
dc.subject | practically oriented training | uk_UA |
dc.subject | professional competence | uk_UA |
dc.title | Дослідження педагогічних умов формування професійних компетенцій майбутніх економістів | uk_UA |
dc.title.alternative | Исследование педагогических условий формирования профессиональных компетенций будущих экономистов. | uk_UA |
dc.title.alternative | Study of pedagogical conditions of formation of professional competence of future economists | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЯКОВЕНКО 10.pdf | 458.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.