Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/809
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯковенко, О.-
dc.contributor.authorВдовіченко, Н.-
dc.date.accessioned2019-09-24T06:07:29Z-
dc.date.available2019-09-24T06:07:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЯковенко О. Маркетинговий підхід в діяльності навчального закладу / О. Яковенко, Н. Вдовіченко // Стратегічні проблеми функціонування економічних та соціально-правових моделей в сучасному суспільстві : збірник матеріалів ХХІІ Міжвузівської науково-практичної конференції (5 жовтня 2017 р. Ізмаїльський інститут водного транспорту). - Ізмаїл : 2017. - С. 188-196.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/809-
dc.titleМаркетинговий підхід в діяльності навчального закладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яковенко 22.pdf166.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.