Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/839
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурдуй, С.Б.-
dc.contributor.authorFurdui, S.-
dc.date.accessioned2019-11-28T10:14:12Z-
dc.date.available2019-11-28T10:14:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФурдуй С. Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри / С. Фурдуй // Проблеми реформування педагогічної науки та освіти : Матеріали науково-практичної конференції (м. Ужгород, 15-16 лютого 2019 року). – Херсон : Видавництво «Молодий вчений», 2019. – С. 87-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/839-
dc.publisherХерсон : Видавництво «Молодий вчений»uk_UA
dc.titleМодель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гриuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_Фурдуй_С_Збірник_Ужгород_15-02-19.pdfМодель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри450.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.