Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/839
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурдуй, С.Б. | - |
dc.contributor.author | Furdui, S. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-28T10:14:12Z | - |
dc.date.available | 2019-11-28T10:14:12Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Фурдуй С. Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри / С. Фурдуй // Проблеми реформування педагогічної науки та освіти : Матеріали науково-практичної конференції (м. Ужгород, 15-16 лютого 2019 року). – Херсон : Видавництво «Молодий вчений», 2019. – С. 87-90. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/839 | - |
dc.publisher | Херсон : Видавництво «Молодий вчений» | uk_UA |
dc.title | Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6_Фурдуй_С_Збірник_Ужгород_15-02-19.pdf | Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри | 450.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.