Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрагієва, Л.-
dc.contributor.authorDrahiieva, L.-
dc.date.accessioned2019-12-02T14:04:23Z-
dc.date.available2019-12-02T14:04:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДрагієва Л. Шляхи збагачення професійно-педагогічного потенціалу викладачів вищої школи в контексті викликів сьогодення / Л. Драгієва // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 42. – С. 60-68uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/854-
dc.descriptionThe article is devoted to the actual problems of improving the professional-pedagogical potential of high school teachers in the context of modern requirements for higher education. The need to form the basis for the professionalism of the teacher is noted. The role of modern requirements for higher education as a component of continuous education and a catalyst for the development of teacher's professionalism is being activated. The approaches and principles of designing a system for improving the teacher's qualifications due to the specifics of the sociocultural situation are analyzed. Describes the conditions of teacher-teacher's pedagogical development. The interpretation of the phenomenon «professional-pedagogical potential of high school teachers» is proposed. The basic requirements for teachers of higher education are revealed, which allows to determine the positive experience in the preparation of future teachers of higher schools and the use of this experience in the educational sphere of Ukraine. The main factors determining the tendencies of the development of higher education are revealed, as well as the opinion on the need to improve the system of training scientific and pedagogical staff in higher education. In the long run, the development of a comprehensive program for the modernization of the system of continuous pedagogical education is envisaged, which includes optimization of the network of higher pedagogical educational institutions, bringing the content, organizational forms and methods of the educational process to European and world standards, improving the system of pedagogical work, increasing social prestige and material well-being of employees sphere of education, introduction of effective mechanisms of selection and training of teachers of higher educational institutions.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальним проблемам вдосконалення професійно- педагогічного потенціалу викладачів вищої школи в контексті сучасних вимог до вищої освіти. Актуалізується роль сучасних вимог до вищої освіти як компонента безперервної освіти і каталізатора розвитку професіоналізму викладача. Аналізуються підходи та принципи проектування системи підвищення кваліфікації викладача, зумовлені специфікою соціокультурної ситуації. Описуються умови професійно-педагогічного розвитку викладача. Запропоновано трактування феномена «професійно-педагогічний потенціал викладачів вищої школи». Виявлено основні вимоги до викладачів вищої освіти, що дозволяє визначити позитивний досвід підготовки майбутніх викладачів та використання цього досвіду в освітній сфері України. Розкрито основні фактори, що визначають тенденції розвитку вищої освіти, а також думка про необхідність удосконалення системи підготовки науково-педагогічних кадрів у вищій освіті. У довгостроковій перспективі передбачається розробка комплексної програми модернізації системи безперервної педагогічної освіти, що включає оптимізацію мережі вищих педагогічних навчальних закладів, приведення змісту, організаційних форм і методів навчального процесу до європейських та світових стандартів, вдосконалення системи педагогічної роботи, запровадження ефективних механізмів відбору та підготовки викладачів вищих навчальних закладів.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;42;-
dc.subjectпрофесійно-педагогічний потенціал викладачаuk_UA
dc.subjectбезперервна педагогічна освітаuk_UA
dc.subjectсистема підвищення кваліфікаціîuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectteacher's professional and pedagogical potentialuk_UA
dc.subjectcontinuous pedagogical educationuk_UA
dc.subjectsystem of professional developmentuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.titleШляхи збагачення професійно-педагогічного потенціалу викладачів вищої школи в контексті викликів сьогоденняuk_UA
dc.title.alternativeImproving professional and pedagogical potential of higher school teachers in the context of modern requirements to higher educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Драгієва_Л_НВ_42.pdfШляхи збагачення професійно-педагогічного потенціалу викладачів вищої школи в контексті викликів сьогодення833.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.