Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/857
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКічук, Н.-
dc.contributor.authorKіchuk, N.-
dc.date.accessioned2019-12-02T14:32:12Z-
dc.date.available2019-12-02T14:32:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКічук Н. Субʼєкт-субʼєктна взаємодія як пріоритет педагогіки толерантності та особистісно-професійної підготовки майбутнього фахівця / Н. Кічук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 42. – С. 99-103.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/857-
dc.descriptionThe article highlights the advantages of the subject-subjective type of social relationships in the context of the priorities of pedagogy of tolerance. The approaches that are able to strengthen the practical and practical nature of the educational process in the institution of higher education are described for the purpose of more productive development of students of tolerance as a personal quality and the formation of their professional competence in aspects of education of tolerance among pupils. The emphasis is on education as an appropriate cultural and educational environment. Such a plane of understanding the postulates of tolerance pedagogy increases the role of higher education in multicultural education of students.uk_UA
dc.description.abstractВ статті висвітлюються переваги суб'єкт-суб'єктного типу соціальних взаємин у контексті пріоритетів педагогіки толерантності. Схарактеризовано підходи, що спроможні посилити дієво-практичний характер освітнього процесу в закладі вищої освіти задля більш продуктивного розвитку у студентів толерантності як особистісної якості та формування їхньої професійної компетентності в аспектах виховання толерантності у вихованців. Закцентовано увагу на освіті як культуро відповідне та культуро утворювальне середовище. Така площина осмислення постулатів педагогіки толерантності підвищує роль вищої школи у полікультурному вихованні студентства.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;42;-
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectпедагогіка толерантностіuk_UA
dc.subjectосвітній процес вищої школиuk_UA
dc.subjectсуб'єкт-суб'єктна взаємодіяuk_UA
dc.subjecttoleranceuk_UA
dc.subjectpedagogy of toleranceuk_UA
dc.subjecteducational process of higher schooluk_UA
dc.subjectsubjectsubject interactionuk_UA
dc.titleСубʼєкт-субʼєктна взаємодія як пріоритет педагогіки толерантності та особистісно-професійної підготовки майбутнього фахівцяuk_UA
dc.title.alternativeSubject-Subject Interaction as a Priority of Pedagogy of Tolerance and Personal and Professional Training of the Future Factoruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кічук_Н_НВ_42.pdfСубʼєкт-субʼєктна взаємодія як пріоритет педагогіки толерантності та особистісно-професійної підготовки майбутнього фахівця797.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.