Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГраматик, Н.-
dc.contributor.authorGramatik, N.-
dc.date.accessioned2019-12-06T10:14:11Z-
dc.date.available2019-12-06T10:14:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГраматик Н. Феномен компетентності в контексті нової парадигми природничої освіти / Н. Граматик // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 45. – С. 35-43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/880-
dc.descriptionThe intensification of the processes of European integration determines the orientation of the national higher education system to the international training parameters of future teachers, including the natural sciences. The involvement of the European model of the vocational-pedagogical system of education, as well as the reform of the content of general secondary education actualize the problem of theoretical support for the process of professional formation and development of the personality of a competent natural science teacher. In this regard, an absolute requirement for the training of future bachelors of natural sciences is a competent approach that focuses on the effectiveness of vocational training. Thinking about the phenomenon of competence in the context of the renewed paradigm of natural education, we understand it as an integrative quality of personality, manifested in the overall ability and readiness for future professional activity, which is based on the organic unity of theoretical knowledge and the availability of practical experience. In turn, the professional competence of the future science teacher is due, first of all, to the requirements for his qualification characteristics, which are peculiar indicators of the quality of professional training. Therefore, changing the educational vectors of vocationally oriented training of future bachelors of natural sciences is a natural convergence to a more holistic understanding of the phenomenon of competence, in a system of holistic educational process, which is based not only on theoretical and practical activity, but also on personality experience, that connected with skills of self-reflection, ability to professional creativity, self-esteem activity. Thus, the competenced paradigm of professional training of the science teacher of the New Ukrainian School implements the activity character of higher education, whereby the educational process is oriented towards practical results. At the same time there is no denying the knowledge that is required as the basis of subject activity. Therefore, the theory of vocational training distinguishes the category of «competence», which is identified with the ability of the future teacher to mobilize the knowledge, skills, practical experience, as well as values in the context of solving contextual problems.uk_UA
dc.description.abstractПроблема впровадження нових стратегій природничої освіти тісно пов’язана з питанням професійної підготовки майбутнього бакалавра природничих наук як менеджера особистісно-розвиваючої взаємодії в освітньому середовищі Нової української школи. Важливо відзначити, що на сучасному етапі розвитку вищої освіти зміщуються акценти щодо розуміння професійних орієнтирів майбутніх учителів природничих наук. Враховуючи провідні ідеї сучасної педагогічної освіти, професійна підготовка майбутніх фахівців, перш за все, вимагає компетентнісної спрямованості освітнього процесу, орієнтацію результатів навчання на становлення у майбутньому професійної ідентичності. У цьому контексті першочергового значення набуває проблема підготовки майбутніх бакалаврів природничих наук на компетентнісних засадах, що передбачають переорієнтацію традиційної знаннєвої домінанти на формування ключових компетенцій студентів, більш ущільнене узгодження змісту освіти викликами сьогодення та вибудовування освітнього простору вищої школи, який сприяє особистісному розвитку суб’єктів саме природничої освітньої діяльності, адже ж йдеться про домінанту формування критичного мислення особистості, що має фундаментальні науково-природничі знання. Компетентнісна парадигма збагачує і окреслює потужний ресурс оновлення змісту професійно-педагогічної підготовки майбутніх бакалаврів природничих наук, забезпечує активізацію процесу інтеграції вищої освіти в європейський освітній простір, що значно посилить конкурентоздатність через мобільність майбутніх педагогів на ринку праці.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;45;-
dc.subjectмайбутні бакалаври природничих наукuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтована підготовкаuk_UA
dc.subjectнова парадигма природничої освітиuk_UA
dc.subjectfuture bachelors of natural sciencesuk_UA
dc.subjectcompetence approachuk_UA
dc.subjectvocational traininguk_UA
dc.subjectnew paradigm of natural educationuk_UA
dc.titleФеномен компетентності в контексті нової парадигми природничої освітиuk_UA
dc.title.alternativeThe phenomenon of competence in the context of the new paradigm of natural educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Граматик_Н_НВ_45.pdfФеномен компетентності в контексті нової парадигми природничої освіти527.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.