Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/887
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛунгу, Л.-
dc.contributor.authorБаліка, М.-
dc.contributor.authorLungu, L.-
dc.contributor.authorBalika, M.-
dc.date.accessioned2019-12-09T09:42:26Z-
dc.date.available2019-12-09T09:42:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛунгу Л. Інтерактивні методи навчання української мови учнів початкової школи / Л. Лунгу, М. Баліка // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 45. – С. 72-79.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/887-
dc.descriptionIn this article describes the interactive methods of teaching Ukrainian language lessons in elementary school. Rationale for the relevance and effectiveness of the use of interactive teaching methods and lessons. The peculiarities of using interactive teaching methods in the elementary school in the Ukrainian language are the considered. The general aspects of conducting the Ukrainian language lessons in elementary school are revealed. Methodical foundations for engaging interactive teaching methods in Ukrainian language are defined. The effectiveness of the implemented measures is analyzed. Interactive teaching methods is allow to solve the following tasks: to actively involve each student in the process of mastering the educational material; increase motivation for learning; to teach the skills of successful communication (to be able to listen and the hear each other, to build a proper dialogue, to ask questions for understanding); to develop skills of independents educational activitys: to define leading and the intermediate tasks, to be able to anticipate consequences of own choice, and to evaluate objectively; nurture leadership qualities; be able to work with team and team; be able to take responsibility for the joint and personal activities to achieve certain results. The essence of interactive learning is that the learning process is organized in such a way that virtually all students are involved in the process of cognition, they are able to understand and reflect on what they know and think. The joint activity of students in the process of cognition, and the development of educational material means that everyone makes their own individual contribution, in the course of work is an exchange of knowledge, ideas and ways of activity. The teacher is a facilitator, he does not give ready knowledge, but encourages students to actively solve problems. The purpose of the interactive learning is to create comfortable learning environments in which each student will be able to feel their own success, their intellectual excellence, and this makes the educational process itself productive.uk_UA
dc.description.abstractУ даній статті розкриті інтерактивні методи навчання на уроках української мови початковій школі. Обґрунтуванню ефективність і навмисність використання інтерактивних методів і форм навчання на уроках. Розглянуто особливості використання інтерактивних методів навчання в початковій школі на уроках української мови. Розкрито загальні аспекти проведення уроків української мови в початковій школі. Визначено методичні засади залучення інтерактивних методів навчання на уроках української мови. Інтерактивні методи навчання дозволяють визначати наступні завдання: активно влити кожного учня в процес засвоєння навчального матеріалу; посилити мотивацію до навчання; навчити навичкам успішного спілкування (мати здатність слухати і чути один одного, вибудовувати правильно спілкування, задавати питання на розуміння) формувати навички самостійної навчальної діяльності: зафіксувати провідні і проміжні завдання, вміти передбачати наслідки свого вибору, і обʼєктивно розцінювати; виховувати лідерські якості; вміти працювати разом з командою і в команді; вміти приймати на себе відповідальність за загальне і свою діяльність по досягненню тих чи інших результатів. Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес організований таким чином, що практично всі учні залучені в процес пізнання, вони мають можливість розуміти і міркувати з приводу того, що вони знають і думають. Спільна діяльність учнів у процесі пізнання, і засвоєння навчального матеріалу означає, що всякий вносить свій особливий індивідуальний внесок, в процесі роботи йде обмін знаннями, ідеями та способами діяльності. Учитель є посередником, він не дає готові знання, а спонукає учнів до активної вирішення проблем. Метою інтерактивного навчання є творення комфортних умов навчання, при яких кожен учень зможе відчувати свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, і це робить продуктивним сам освітній процесuk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;45;-
dc.subjectінтерактивнеuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectзасібuk_UA
dc.subjectмоваuk_UA
dc.subjectдидактикаuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectinteractiveuk_UA
dc.subjectinteractivityuk_UA
dc.subjectmethoduk_UA
dc.subjectteaching methodsuk_UA
dc.subjectmeansuk_UA
dc.subjectlanguageuk_UA
dc.subjectdidacticsuk_UA
dc.subjectpedagogyuk_UA
dc.titleІнтерактивні методи навчання української мови учнів початкової школиuk_UA
dc.title.alternativeInteractive methods of education in the ukrainian language of primary school schoolsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лунгу_Л_Баліка_М_НВ_45.pdfІнтерактивні методи навчання української мови учнів початкової школи697.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.