Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/899
Назва: Програмування – крок до впровадження STEM-освіти
Автори: Пінтійська, О.
Ключові слова: STEM-освіта
програмування
професійно-мобільний викладач
мова програмування
інженерія
фундаментальні та прикладні науки
мистецтво
STEM-education
programming
professional mobil eteacher
programming language
engineering
fundamental and applied sciences
art
Дата публікації: 2018
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Пінтійська О. Програмування – крок до впровадження STEM-освіти / О. Пінтійська // Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – Вип. 1. – С. 58-63.
Серія/номер: Вип. 1;
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається програмування як крок до впровадження STEM-освіти; шляхи її реалізації на уроках інформатики в початковій, середній та старшій школі; нормативно-правові документи та методичні рекомендації в галузі STEM.
Опис: Inthearticle, programming is considered as a step to wards the introduction of STEM-education; the way so fits realization at computer science lessons in elementary, secondary and high school; legal documents and methodological recommendations in the field of STEM.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/899
Розташовується у зібраннях:Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пінтійська_О_fuaid_Освіта,_економіка_управління_вип.1.pdfПрограмування – крок до впровадження STEM-освіти724.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.