Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/905
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛапшина, М.-
dc.date.accessioned2019-12-12T07:47:18Z-
dc.date.available2019-12-12T07:47:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛапшина М. Проблеми застосування теоретичних положень рівносильності рівнянь в шкільному курсі математики / М. Лапшина // Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 2. – С. 88-93.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/905-
dc.descriptionThe article interprets the role of mathematics education as the basis of scientific knowledge in practical human activity. Attention is drawn to the fact that the level of mathematics education largely depends on the constant and systematic improvement of the professional level of teachers. Some aspects of studying the topic «Equivalence of equations» are considered.uk_UA
dc.description.abstractУ статті осмислено роль математичної освіти як основи наукового пізнання у практичній діяльності людини. Звернено увагу на те, що рівень математичної освіти значною мірою залежить від постійного і системного підвищення професійного рівня педагогічних праці вників. Розглянуто деякі аспекти вивчення теми «Рівносильність рівнянь».uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 2;-
dc.subjectматематична освітаuk_UA
dc.subjectматематична компетентністьuk_UA
dc.subjectрозв’язування рівняньuk_UA
dc.subjectрівносильні рівнянняuk_UA
dc.subjectтотожні перетворенняuk_UA
dc.subjectmathematical educationuk_UA
dc.subjectmathematical competenceuk_UA
dc.subjectsolution of equationsuk_UA
dc.subjectequivalent equationsuk_UA
dc.subjectidentical transformationsuk_UA
dc.titleПроблеми застосування теоретичних положень рівносильності рівнянь в шкільному курсі математикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лапшина_М__Освіта_економіка_управління_vypusk-2.1.pdfПроблеми застосування теоретичних положень рівносильності рівнянь в шкільному курсі математики853.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.