Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/905
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лапшина, М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-12T07:47:18Z | - |
dc.date.available | 2019-12-12T07:47:18Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Лапшина М. Проблеми застосування теоретичних положень рівносильності рівнянь в шкільному курсі математики / М. Лапшина // Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 2. – С. 88-93. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/905 | - |
dc.description | The article interprets the role of mathematics education as the basis of scientific knowledge in practical human activity. Attention is drawn to the fact that the level of mathematics education largely depends on the constant and systematic improvement of the professional level of teachers. Some aspects of studying the topic «Equivalence of equations» are considered. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті осмислено роль математичної освіти як основи наукового пізнання у практичній діяльності людини. Звернено увагу на те, що рівень математичної освіти значною мірою залежить від постійного і системного підвищення професійного рівня педагогічних праці вників. Розглянуто деякі аспекти вивчення теми «Рівносильність рівнянь». | uk_UA |
dc.publisher | Ізмаїл : РВВ ІДГУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вип. 2; | - |
dc.subject | математична освіта | uk_UA |
dc.subject | математична компетентність | uk_UA |
dc.subject | розв’язування рівнянь | uk_UA |
dc.subject | рівносильні рівняння | uk_UA |
dc.subject | тотожні перетворення | uk_UA |
dc.subject | mathematical education | uk_UA |
dc.subject | mathematical competence | uk_UA |
dc.subject | solution of equations | uk_UA |
dc.subject | equivalent equations | uk_UA |
dc.subject | identical transformations | uk_UA |
dc.title | Проблеми застосування теоретичних положень рівносильності рівнянь в шкільному курсі математики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лапшина_М__Освіта_економіка_управління_vypusk-2.1.pdf | Проблеми застосування теоретичних положень рівносильності рівнянь в шкільному курсі математики | 853.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.