Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтародедова, Л.-
dc.contributor.authorStarodedova, L.-
dc.contributor.authorСтародєдова, Л.-
dc.date.accessioned2019-12-16T08:23:10Z-
dc.date.available2019-12-16T08:23:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтародедова Л. La valeur pragmatique des moyens grammaticaux du texte publicitaire / Л. Стародедова // Text et culture : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – Вип. 1. – С. 64-66.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/915-
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.titleLa valeur pragmatique des moyens grammaticaux du texte publicitaireuk_UA
dc.title.alternativePragmatic meaning of grammatical means in an advertising textuk_UA
dc.title.alternativeПрагматичне значення граматичних засобів рекламиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Text et culture

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стародедова_Л_text-et-culture__1.pdfLa valeur pragmatique des moyens grammaticaux du texte publicitaire541.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.