Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/974
Назва: Інтертекстуальні джерела творчості ізмаїльського поета Володимира Реви
Інші назви: Intertextual sources of the work of the Izmail poet Vladimir Reva
Автори: Фоміна, Л.
Fomina, L.
Ключові слова: текст
поетична культурологія
інтертекст
комунікація
адресат
біблійний першотекст
фольклор
код
text
poetic cultural studies
intertext
communication
addressee
biblical original text
folklore
code
Дата публікації: 2019
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Фоміна Л. Інтертекстуальні джерела творчості ізмаїльського поета Володимира Реви / Л. Фоміна // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Філологічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 44. – С. 111-119.
Серія/номер: Філологічні науки;44
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження у статті є коло питань, пов’язаних з інтертекстуальністю як іманентною ознакою поетики ізмаїльського митця слова Володимира Реви. Його творче самовираження розглядається крізь призму культури. В цьому зв’язку виявляються ресурси інтертекстуальності, з’ясовуються особливості конструювання авторської картини світу шляхом художнього переосмислення та переакцентування первинних смислів літературного, фольклорного та біблійного дискурсів. У полі зору літературні джерела інтертексту, його форми (присвяти, імена, мотиви) та функції. Обґрунтовується взаємодія культурних кодів В. Реви і Т. Шевченка, виявляються перетини їх естетичних концепцій. Визначальним у творчій практиці поета визнано біблійний інтертекст (епіграфи, опосередковані ремінісценції, алюзії, образи) як конструент духовних основ його художнього мислення. У фокусі дослідницької уваги фольклорні джерела інтертексту В. Реви. Аналізуються інтегральні й типодиференційні ознаки традиційних образних структур, акцентується увага на стилізації як найуживанішій поетом формі інтертексту-фольклоризму. На основі репрезентативного художнього матеріалу зроблено висновок, що різні види інтертексту в загальній концепції доробку Реви виконують ключову ідейно-естетичну функцію. Міжтекстові співвідношення відчутно збагачують семантичне й естетичне сприйняття його поезії, тому претендують на подальше фахове вивчення.
Опис: The subject of the research in the article is a circle of issues related to intertextuality as an immanent feature of the poetics of the Izmail artist of the word Vladimir Reva. His creative expression is viewed through the prism of culture. In this regard, the resources of intertextuality are clarified, the features of the construction of the author’s picture of the world through artistic rethinking and re-emphasis of the primary meanings of literary, folklore and biblical discourse are clarified. Literary sources of intertext, its forms (initiations, names, motives) and functions are in sight. The interaction of cultural codes of V. Reva and T. Shevchenko is substantiated, sections of their aesthetic concepts are revealed. The biblical intertext (epigraphs, mediated reminiscences, allusions, images) as the constructor of the spiritual foundations of his artistic thinking, the meaningful coordinates of the conceptosphere and axiology is recognized as determining in the poet’s creative practice. The aspects of the functioning of the biblical text in the artist’s works are clarified, which mediate the position of the author himself. His intentional world is presented in the aspect of Christian humanism as a key biblical code of the poet's artistic consciousness. The focus of the research is on the folklore sources of the intertext of V. Reva. The integral and type-differential features of traditional figurative structures are analyzed, attention is focused on stylization as the poet’s most used form of intertext-folklore, linguistic qualities and components of the poetry of the folklore genre are characterized in his poems. Based on representative artistic material, it is concluded that various types of intertext in the general concept of both a separate work and the integral heritage of V. Reva fulfill a key ideological and aesthetic function. Intertextual correlations significantly enrich the semantic and aesthetic perception of its text, therefore, they claim further professional study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/974
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фоміна-Л_НВ_44.pdfІнтертекстуальні джерела творчості ізмаїльського поета Володимира Реви922.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.