Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Нестандартні уроки як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гомонюк, Анастасія Геннадіївна
dc.contributor.author Homoniuk, Anastasiia
dc.date.accessioned 2020-01-22T10:05:33Z
dc.date.available 2020-01-22T10:05:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Гомонюк А.Г. Нестандартні уроки як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта / Кер.: д-р.пед.наук, проф. Князян М. О. - Ізмаїл, 2019. - 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1000
dc.description The qualification work is spread over 95 pages, contains 3 sections, 15 tables, 11 diagrams, 5 drawings, a list of sources used (74 titles). The object of the research was the process of organizing the educational functioning of the younger students. The subject of the study is the original kind of lessons as a means of generating the interest of younger students to lessons in their native musical language. Purpose of the research: to prove, through theory and experiment, and to test the effectiveness of peculiar lessons in the system of education of pupils of elementary school. The qualification work contains three stages of the study: 1. The first section is devoted to the theoretical substantiation of non-classical school lessons. Non-formal lessons will be effective and correct in the learning system when they are skilfully designed and used during normal, classical, habitual lessons; they strike out the traditional old-fashioned lesson, enliven thoughts, thinking, and the thirst for new knowledge, but informality and novelty must be used expediently and not often, because it may be that students lose interest in the subject. 2. The second section focuses on the use of play and learning activities to be used in pairs, and this enhances the development of creative, individual, interested individuals. Yes, the lesson with the elements of the game takes a long time to prepare, but the result will not wait. And the result of this form of work is interest, activity, good mood of all participants of student-teacher activity. Children are already trying to express their own thoughts, to prove their position and attitude to the phenomenon and the subject. Not only teachers should be actively involved in establishing equality, but most of the effort must come from parents, and even then the partnership will become truly equal during educational activities. 3. The third section is to find out the effectiveness of non-traditional lessons for elementary students. Initially, the results of the lessons familiar to the students were conducted and obtained, then elements of novelty and non-classics were introduced and their results obtained. Subsequently, the percentages of those lessons were compared and it became clear that non-erratic classes are more effective, they predominate in the perception, memorization and reproduction of information. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота викладена на 95 сторінках, містить 3 розділи, 15 таблиць, 11 діаграм, 5 малюнків, список використаних джерел (74 найменування). Об’єктом дослідження використано процес організації навчального функціонування учнів молодших класів. Предметом дослідження є оригінальні своєрідні уроки як засіб формування цікавості молодших школярів до уроків рідною милозвучною мовою. Мета дослідження: за допомогою теорії та експерименту довести, а також перевірити результативність своєрідних уроків у системі навчання вихованців початкової ланки школи. Кваліфікаційна робота вміщує три етапи дослідження: 1. Перший розділ присвячено теоретичному обґрунтуванню некласичних шкільних занять. Неформальні уроки будуть ефективними і правильними в системі навчання тоді, коли їх буде вміло оформлено та використано під час звичайних, класичних, звичних уроків; вони викреслюють традиційну старовизну уроку, пожвавлюють думки, мислення, жагу до отримання нових знань, але неформальність і новизну треба використовувати доцільно і не часто, бо можна прийти до того, що учні загублять цікавість до предмету. 2. Другий розділ присвячено використанню ігрової та навчальної діяльності, що повинні застосовуватися в парі і це посилює розвиток творчої, індивідуальної, зацікавленої особистості. Так, урок з елементами гри займає багато часу для підготовки, але результат не заставить себе чекати. І наслідком такої форми роботи є зацікавленість, активність, гарний настрій всіх учасників ученицько-вчительської діяльності. Діти вже намагаються висловлювати власні думки, доводити свою позицію і ставлення до явища та предмету. Приймати активну участь у встановленні рівноправства повинні не тільки вчителі, а й велика частина зусиль має йти від батьків, а вже тоді партнерство стане справді рівноправним під час навчально-виховної діяльності. 3. Третій розділ - це з’ясування ефективності нетрадиційних уроків для учнів молодших класів. Спочатку було проведено та отримано результати звичних для учнів уроків, далі було введено елементи новизни та некласичності та отримано їх результати. Згодом відбулось порівняння відсоткових показників тих і тих уроків і стало зрозуміло, що незатерті заняття являються більш ефективними, вони переважають у сприйманні, запам’ятовуванні та відтворенні інформації. uk_UA
dc.subject нестандартний урок uk_UA
dc.subject традиційний урок uk_UA
dc.subject мікроклімат uk_UA
dc.subject творчість uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject міжпредметні зв'язки uk_UA
dc.subject белл-ланкерська система uk_UA
dc.subject батавська система uk_UA
dc.subject дидактична гра uk_UA
dc.subject індивідуальне навчання uk_UA
dc.subject групове навчання uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject здібності uk_UA
dc.subject наочність uk_UA
dc.subject креатив uk_UA
dc.subject проблемне навчання uk_UA
dc.subject тьютор uk_UA
dc.subject буллінг uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікативні технології uk_UA
dc.subject non-standard lesson uk_UA
dc.subject traditional lesson uk_UA
dc.subject microclimate uk_UA
dc.subject creativity uk_UA
dc.subject motivation uk_UA
dc.subject cross-curricular links uk_UA
dc.subject bell-linker system uk_UA
dc.subject Batavian system uk_UA
dc.subject didactic game uk_UA
dc.subject individual training uk_UA
dc.subject group training uk_UA
dc.subject distance learning uk_UA
dc.subject abilities uk_UA
dc.subject visualization uk_UA
dc.subject creative uk_UA
dc.subject problem-solving learning uk_UA
dc.subject bulling uk_UA
dc.subject information and communication technologies uk_UA
dc.title Нестандартні уроки як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів uk_UA
dc.title.alternative Non-standard lessons as a means of forming the cognitive interest of younger pupils uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу