Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Модель моніторингу системи сервісу на сучасних підприємствах (на прикладі ПрАТ «Фрістайл»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сорока, Л.
dc.contributor.author Усатенко, О.
dc.date.accessioned 2020-01-23T08:47:46Z
dc.date.available 2020-01-23T08:47:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Сорока Л. Модель моніторингу системи сервісу на сучасних підприємствах (на прикладі ПрАТ «Фрістайл») / Л. Сорока, О. Усатенко // V Дунайські наукові читання «Інформаційне суспільство ХХІ століття: взаємодія науки, освіти та бізнесу» : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (27 вересня 2019 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – С. 93-96. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1003
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.title Модель моніторингу системи сервісу на сучасних підприємствах (на прикладі ПрАТ «Фрістайл») uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу