Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Оптимізація діяльності маркетингової служби підприємства в умовах економічної кризи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Метіль, Т.
dc.contributor.author Станчева, М.
dc.date.accessioned 2020-01-31T11:10:07Z
dc.date.available 2020-01-31T11:10:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Метіль Т. Оптимізація діяльності маркетингової служби підприємства в умовах економічної кризи / Т. Метіль, М. Станчева // Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 3. – С. 85-90. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1038
dc.description The article deals with the activity of enterprise marketing service in a crisis. Identified marketing features for the enterprise, its tools and actions that will help optimize the marketing service to overcome the crisis. Particular attention should be paid to the enterprise budget and its reserve fund, as well as strategic and tactical development plans. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто діяльність маркетингової служби підприємства в умовах кризи. Визначено функції маркетингу для підприємства, його інструменти та дії, які допоможуть оптимізувати діяльність маркетингової служби для виходу з кризи. Особливу увагу потрібно зосередити на бюджеті підприємства та його резервному фонді, також стратегічних та тактичних планів розвитку. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 3
dc.subject оптимізація uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject економічна криза uk_UA
dc.subject служба маркетингу uk_UA
dc.subject Optimization uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject enterprise uk_UA
dc.subject economic crisis uk_UA
dc.subject marketing service uk_UA
dc.title Оптимізація діяльності маркетингової служби підприємства в умовах економічної кризи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу