Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Рекламний медіа текст як віддзеркалення англомовних національно-культурних маркерів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Четверікова, О.
dc.contributor.author Chetverikova, О.
dc.date.accessioned 2020-04-15T07:57:31Z
dc.date.available 2020-04-15T07:57:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Четверікова О. Рекламний медіа текст як віддзеркалення англомовних національно-культурних маркерів / О. Четверікова // Text et culture : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 5. – С. 69-73. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1126
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вип. 5;
dc.title Рекламний медіа текст як віддзеркалення англомовних національно-культурних маркерів uk_UA
dc.title.alternative Advertising Media Text as the Reflection of English National Cultural Markers uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу