Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Професійне самовдосконалення психологів в системі післядипломної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васильєва, О.А.
dc.contributor.author Vasylieva, O.
dc.date.accessioned 2020-05-27T13:30:29Z
dc.date.available 2020-05-27T13:30:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Васильєва О.А. Професійне самовдосконалення психологів у системі післядипломної освіти / О.А. Васильєва // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукраїнський науково-практичний журнал. – К. : Гнозис, 2019. – Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – №4 . – Кн. 2. – Том ІII (85). – С. 21-31. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1174
dc.description The article describes ideas about the phenomenon of self-improvement in modern psychological research. It is proved that professional self-improvement is a conscious, focused process of increasing the level of the own competence, developing professionally significant qualities in accordance with external social requirements, conditions of professional activity and a personal development program. The subjective and objective factors of professional becoming were characterized. The conditions of professional self-improvement are specified. Special attention was paid to the need to ensure positive motivation as a condition for stimulating professional practical psychologist’s self-improvement. The specifics of practical psychologist’s professional self-improvement wad described. The main directions of managing this process were highlighted. The purpose of professional self-improvement is defined. It is noted that professional self-improvement is carried out in two forms auch as self-education and self-improvement. These forms call for an active, purposeful activity of psychologist aimed for the systematic formation and development of positive and the elimination of negative personality traits, the improvement of professional knowledge, skills and abilities to achieve the desired level of competence. uk_UA
dc.description.abstract В статті описано уявлення про феномен самовдосконалення в сучасних психологічних дослідженнях. Доведено, що професійне самовдосконалення це свідомий, цілеспрямований процес підвищення рівня власної компетенції, розвитку професійно значимих якостей у відповідності з зовнішніми соціальними вимогами, умовами професійної діяльності і особистою програмою розвитку. Охарактеризовано суб’єктивні й об’єктивні фактори професійного становлення. Конкретизовано умови професійного самовдосконалення, акцентується увага на необхідності забезпечення позитивної мотивації як умови стимулювання професійного самовдосконалення практичного психолога. Описана специфіка професійного самовдосконалення практичного психолога. Виокремлено основні напрямки керівництва цим процесом. Визначена мета професійного самовдосконалення. Зазначено, що професійне самовдосконалення здійснюється у двох формах – самоосвіти і самовиховання. Вони передбачають активну, цілеспрямовану діяльність психолога щодо систематичного формування і розвитку позитивних і усуненню негативних якостей особистості, вдосконалення професійних знань, умінь і навичок для досягнення бажаного рівня компетентності. uk_UA
dc.publisher К. : Гнозис uk_UA
dc.subject самовдосконалення uk_UA
dc.subject самопізнання uk_UA
dc.subject саморозвиток uk_UA
dc.subject професіогенез uk_UA
dc.subject практичний психолог uk_UA
dc.subject self-improvement uk_UA
dc.subject self-knowledge uk_UA
dc.subject self-development uk_UA
dc.subject occupational genesis uk_UA
dc.subject practical psychologist uk_UA
dc.title Професійне самовдосконалення психологів в системі післядипломної освіти uk_UA
dc.title.alternative Professional self-education of physiologists in the postgraduate education system uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу