Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Особливості підготовки майбутніх вчителів інформатики до візуалізації навчальної інформації в процесі професійної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грендач, Т.І.
dc.contributor.author Hrendach, T.
dc.date.accessioned 2020-05-28T13:43:51Z
dc.date.available 2020-05-28T13:43:51Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Грендач Т.І. Особливості підготовки майбутніх вчителів інформатики до візуалізації навчальної інформації в процесі професійної діяльності / Т.І. Грендач // Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи : тези доп. X міжнар. наук.-практ. конф. (м. Хмельницький, 7-8 листоп. 2019 р.). – Хмельницький : ХНУ, 2019. – С. 25-26. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1182
dc.description The article substantiates the need for future teachers of computer science to master the methods and tools of visualization of educational material and their application in practice. uk_UA
dc.description.abstract В статті обґрунтовано необхідність освоєння майбутніми вчителями інформатики методів та інструментів візуалізації навчального матеріалу і застосування їх на практиці. uk_UA
dc.publisher Хмельницький : ХНУ uk_UA
dc.subject візуалізація навчання uk_UA
dc.subject електронні засоби навчання uk_UA
dc.subject visualization of learning uk_UA
dc.subject electronic learning tools uk_UA
dc.title Особливості підготовки майбутніх вчителів інформатики до візуалізації навчальної інформації в процесі професійної діяльності uk_UA
dc.title.alternative Features of preparation of future teachers of computer science for visualization of educational information in the course of professional activity uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу