Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Проблема професійного вигорання педагога в сучасних умовах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прокоф’єва, Л.
dc.date.accessioned 2020-06-01T18:44:23Z
dc.date.available 2020-06-01T18:44:23Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Прокоф’єва Л. Проблема професійного вигорання педагога в сучасних умовах / Л. Прокоф’єва // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. – Переяслав : ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2019. – Вип. 52. – С. 249-252. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1207
dc.description The article give a definition of «professional burnout», addressed the factors that lead to emotional burnout of pedagogical workers, and are the main means of restoring health professional educators. uk_UA
dc.description.abstract У статті дано визначення «професійного вигорання», розглянуті фактори, що призводять до емоційного вигоряння педагогічних працівників, і наведені основні засоби відновлення професійного здоров'я педагогів. uk_UA
dc.publisher Переяслав : ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» uk_UA
dc.subject професійне вигорання uk_UA
dc.subject професійна деформація uk_UA
dc.subject стрес uk_UA
dc.subject профілактика риску uk_UA
dc.subject professional burnout uk_UA
dc.subject professional deformation uk_UA
dc.subject stress uk_UA
dc.subject prevention of risks uk_UA
dc.title Проблема професійного вигорання педагога в сучасних умовах uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу