Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Прокоф’єва, Л. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-01T18:44:23Z | |
dc.date.available | 2020-06-01T18:44:23Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Прокоф’єва Л. Проблема професійного вигорання педагога в сучасних умовах / Л. Прокоф’єва // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. – Переяслав : ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2019. – Вип. 52. – С. 249-252. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1207 | |
dc.description | The article give a definition of «professional burnout», addressed the factors that lead to emotional burnout of pedagogical workers, and are the main means of restoring health professional educators. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті дано визначення «професійного вигорання», розглянуті фактори, що призводять до емоційного вигоряння педагогічних працівників, і наведені основні засоби відновлення професійного здоров'я педагогів. | uk_UA |
dc.publisher | Переяслав : ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» | uk_UA |
dc.subject | професійне вигорання | uk_UA |
dc.subject | професійна деформація | uk_UA |
dc.subject | стрес | uk_UA |
dc.subject | профілактика риску | uk_UA |
dc.subject | professional burnout | uk_UA |
dc.subject | professional deformation | uk_UA |
dc.subject | stress | uk_UA |
dc.subject | prevention of risks | uk_UA |
dc.title | Проблема професійного вигорання педагога в сучасних умовах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |