Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Bukhnieva, О.A.
dc.contributor.author Bankul, L.D.
dc.contributor.author Бухнієва, О.А.
dc.contributor.author Банкул, Л.Д.
dc.date.accessioned 2020-06-03T18:30:14Z
dc.date.available 2020-06-03T18:30:14Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Bukhnieva О.A. Structure of professional competence of future music art teachers / О.A. Bukhnieva, L.D. Bankul // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – К. : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 82 том 1. – С. 92-96. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1216
dc.description Зроблено аналіз структури педагогічного поняття «компетентність» у музично-педагогічній галузі освіти. Розгля- нуто формулювання та розуміння компетентності у педагогічній діяльності з позиції сучасних вітчизняних та закор- донних дослідників. Встановлено, що структура музично-педагогічної компетентності здійснюється за допомогою таких категорій, як: соціально-педагогічна, методична, соціально-психологічна, творча, аутопсихологічна, інфор- мативна; інтегрована здатність особистості успішно здійснювати виконавську діяльність; готовність до творчої музично-педагогічної діяльності; особистісна якість (властивість); володіння майбутнім вчителем музичного мисте- цтва відповідною діяльністю (компетенцією); поєднання знань, умінь і навичок, норм, емоційно-ціннісного ставлення та рефлексії у викладання музичного мистецтва; результативно-діяльнісна характеристика освіти; освітні резуль- тати тощо. Схарактеризовано музично-педагогічну компетентність майбутніх вчителів музичного мистецтва як таку, що має свою структуру і визначається специфікою музичної освіти, але підпорядковану загальним закономірностям тео- рії музично-творчої діяльності. Специфіка музично-творчої діяльності полягає в тому, що вона вирішує педагогічні завдання засобами музичного мистецтва. Структура музично-творчої компетентності поєднує в собі педагогічну, хормейстерску, музикознавчу, музично-виконавську, дослідницьку роботу, засновану на вмінні самостійно узагальнюва- ти і систематизувати отримані знання. Неодмінними компонентами музично-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва визначаються загальні і специфічні знання, уміння, навички, досвід, особистісні цінності й культуро-естетичне став- лення до діяльності в мистецькій освітній галузі. У статті підкреслено, що особливістю музично-педагогічної діяльності є синтез педагогічної творчості (обумов- леною постійним творчим пошуком вчителя) і художньо-музичної творчості (обумовленою творчою природою самого музичного мистецтва). Визначено, що основною характеристикою професійної компетенції вчителя музичного мис- тецтва слід вважати художньо-педагогічну творчість. Її реалізація можлива при дотриманні умов наявності худож- ньо-педагогічного завдання, опори на базові закони і основні функції творчості, художньо-педагогічної імпровізації. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the analysis of the structure of the leading pedagogical concept “competence” in the musicpedagogical field of education. There are considered formulation and understanding of competence in pedagogical activity from the point of view of modern domestic and foreign researchers. It is established that the structure of musical and pedagogical competence is carried by means of such categories as: socio-pedagogical, methodical, socio-psychological, creative, autopsychological, informative; an integrated ability of the individual to successfully perform performing activities; readiness for creative musical and pedagogical activity; personal quality (characteristic); the existence of relevant competences by a future music teacher (competence); ; a combination of knowledge, skills, norms, emotionally valuable attitude and reflection in music teaching; result-activity characteristic of education; educational results and so on. The article describes the musical and pedagogical competence of future teachers of music art as one that has its structure. It is determined by the specificity of music education, but subject to the general laws of the theory of music and creative activity. The peculiarity of musical and creative activity is that it solves pedagogical tasks by means of musical art. The structure of musical and creative competence combines pedagogical, choirmaster, musicology, music-performing, research work. The work is based on the ability to independently summarize and systematize the acquired knowledge. Essential components of music-pedagogical competence of future music teachers are determined by general and specific knowledge, skills, experience, personal values and The indispensable components of this competence are: knowledge, skills, experience, personal values and cultural-aesthetic attitude to activities in the arts field of education. The article emphasizes that the peculiarity of music-pedagogical activity is the synthesis of pedagogical creativity (conditioned by the constant creative search of the teacher). Also it is emphasized on the artistic and musical creativity that is conditioned by the creative nature of the musical art itself. It is determined that artistic and pedagogical creativity should be considered as the main characteristic of the professional competence of the music art teacher. Its implementation is possible subject to the conditions of the presence of artistic and pedagogical task, reliance on basic laws and basic functions of creativity, artistic and pedagogical improvisation. uk_UA
dc.publisher К. : Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.subject competence uk_UA
dc.subject competency-based approach uk_UA
dc.subject musical-pedagogical activity uk_UA
dc.subject knowledge uk_UA
dc.subject ability uk_UA
dc.subject creativity uk_UA
dc.subject pedagogical education uk_UA
dc.subject musical art uk_UA
dc.subject artistic and pedagogical creativity uk_UA
dc.subject компетенція uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject музично-педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject знання uk_UA
dc.subject уміння uk_UA
dc.subject творчість uk_UA
dc.subject педагогічна освіта uk_UA
dc.subject музичне мистецтво uk_UA
dc.subject художньо-педагогічна творчість uk_UA
dc.title Structure of professional competence of future music art teachers uk_UA
dc.title.alternative Структура професійної компетенції майбутніх вчителів музичного мистецтва uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу