Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Самоосвітня діяльність в процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бухнієва, О.А.
dc.contributor.author Банкул, Л.Д.
dc.contributor.author Bukhnieva, O.A.
dc.contributor.author Bankul, L.D.
dc.date.accessioned 2020-06-03T19:12:03Z
dc.date.available 2020-06-03T19:12:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бухнієва О.А. Самоосвітня діяльність в процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики / О.А. Бухнієва, Л.Д. Банкул // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 69. – С. 28-30. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1217
dc.description The article highlights the essence of self-education activity, its importance in the process of instrumental training of future music teachers, and the professional activities of musician-teacher. Instrumental self-training is an important place in the instrumental training of students in the arts sector. It helps to attract future music teachers to the performing traditions, norms of musical culture, artistic and aesthetic values. Modern society requires specialists not from the «mechanically» acquired knowledge, but with the spiritual-personal, creative and cultural experience. The accumulation of this experience predetermines the socialization of the future specialist. At the same time, instrumental and performing activities have significant reserves for identifying students’ individuality, developing their autonomy and creativity. The success of musical performance depends on many factors, among which self-education is important in the process of instrumental training for future music teachers. uk_UA
dc.description.abstract Висвітлено сутність самоосвітньої діяльності, її значення в процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики, у професійній діяльності музиканта-педагога. Визначено, що вагоме місце в інструментальній під- готовці студентів мистецької галузі належить інструментально-виконавській самопідготовці, яка сприяє залучен- ню майбутніх учителів музики до виконавських традицій, норм музичної культури, художньо-естетичних цінностей. Окреслено питання про вимоги сучасного суспільства, яке потребує фахівців не з «механічно» набутими знаннями, а з духовно-особистісним, творчим і культурним досвідом, накопичення якого зумовлює соціалізацію майбутнього фахівця. Проте у статті зазначено, що інструментально-виконавська діяльність має значні резерви для виявлення індивідуальності студентів, розвитку їх самостійності та творчого потенціалу, що професійна діяльність учителя в умовах мінливого середовища стає все більш інноваційною, що дає змогу педагогу сформувати особистісну траєк- торію професійного розвитку. Демократичні зрушення у галузі мистецької освіти потребують переосмислення та усвідомлення в суспільстві ролі самоосвітньої діяльності учителя музики як основного джерела творчості, важливого фактора у формуванні індивідуального стилю педагогічної діяльності, професійно-особистісного розвитку фахівця. Встановлено зв’язок між самоосвітньою музично-виконавською діяльністю в інструментальній підготовці майбутніх учителів музики та визначення рівня її впливу на розвиток професійного становлення майбутніх фахівців. Доведено, що успішність музичного виконавства значною мірою залежить від багатьох чинників, серед яких важливим є само- освітня діяльність в процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики. uk_UA
dc.publisher Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject самоосвіта uk_UA
dc.subject самопідготовка uk_UA
dc.subject інструментально-виконавська діяльність uk_UA
dc.subject інструментальна підготовка uk_UA
dc.subject виконавство uk_UA
dc.subject майбутні учителі музики uk_UA
dc.subject self-education uk_UA
dc.subject instrumental-performing activity uk_UA
dc.subject instrumental training uk_UA
dc.subject future music teachers uk_UA
dc.title Самоосвітня діяльність в процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики uk_UA
dc.title.alternative Self-education in the instrumental preparation of future music teachers uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу